Umělecká fronta má nový uvědomělý protestsong! Že neuhodnete z koho si poklesle střílí?

"Kulturní" fronta v čele s Těžkým Pokondrem přichází s novou agitační "hitovkou". Przní Scatmana a poklesle, ale ve správném proudu(nečekaně) paroduje Zemana, Babiše, Kim Čong-una, Putina či Trumpa. Co tak Juncker, Obama, Macron?

Dožit se současného "politického protestsongu" Karel Kryl, možná by po vzoru Cobaina rozsekal kytaru (a šel radši fárat). V době takových "protestsong" kalibrů, jako jsou David Koller, Radek Banga nebo nově Těžkej Pokondr s uvědomělou uměleckou skvadrou v hudebním klipu, by si ani neškrtl.

Problém současných "pseudoprotest umělců" je v tom, že jakkoliv si možná myslí (jsou-li toho vůbec schopni), že jdou proti proudu, tak stejně jako za bolševika jsou jenom pokleslými prorežimními kašpárky. Netřeba zmiňovat skutečné "šašky" (co se angažovanosti týče), mezi něž se po bok nedostižných lídrů Michaela Kocába a Davida Černého poslední dobou řadí třeba Jan Hrušínský se svou čerstvě probuzenou adorací EU, Vojtěch Dyk s Jiřím Bartoškou s týdny neKlidu, nebo Vít Klusák se svým Světem podle Klusáka (alias Daliborka)...

A nově přichází Těžkej Pokondr s "protestsong" předělávkou na píseň Scatman - Kretén, jejíž text složil Xindl X (Ondřej Ládek). V klipu, který paroduje "show" Tvoje tvář má známý hlas, pak účinkují třeba Ondřej Sokol, Adéla Gondíková, Richard Genzer, Martin Dejdar, Petr Jablonský, Martin Zounar, Bob Klepl nebo Lukáš Pavlásek.

A hádejte z koho si v klipu dělají prču? To byste neuhodli! Ze Zemana, Babiše, Ovčáčka, Kim Čong-una, Putina nebo třeba Trumpa. Text, dle mého na úrovni prvního stupně základní školy, pak samozřejmě naráží na všechny xenofoby, nácky, konspirátory, rusofily a jiné "hatery".

Zajímalo by mě, zda tahle skopičina šla alespoň z jejich hlavy (ta lepší možnost), nebo zda za ni dostali od nějakých donorů "sorosovského" typu něco na přilepšenou.

Překvapuje mě, že všichni tito uvědomělí "umělci" umějí zesměšňovat pouze jednu stranu a třeba takový opilec Juncker, koloušek říznutý Napoleonem Macron, hysterka Clintonovámilovník strejdů (nejen svých) Herman, vševěd (a skorobůh) Halík, antičech Schwarzenberg nebo kudrnáč Sobotka, o Mercel ani nemluvě, je zdá se nechávají klidnými. 

Nu což, protestsong (zatím bez hudby) z druhé strany si můžete přečíst koneckonců můj: Sobotka, Halík, Kalousek, Stropnický, umělec, nevinář či Pánek - jen několik veršovánek

Úryvek textu písně "Kretén" uvádím níže, celou píseň si můžete poslechnout zde.

Dej si na mě pozor,
jsem ten, co má vždycky názor
Co je vo dost lepší než ten tvůj
A kdo ten můj názor neuzná
napíšu mu, že je buzna
a pak ho anděl strážnej vopatruj
Vím, že nejlepší je Putin
a když není ti po chuti
Vysvětlím ti, že máš v hlavě prejt
Jsem odborník na migraci
A kdo mou argumentaci
neuzná, je pro mě havloidní šmejd
Páč jsem Kretén
Strašnej kretén...

Pěkné a hlavně uvědomělé, což? A kdo mi nedá karmu, je havlista a mrož!

Autor: Tomáš Vyoral | úterý 12.9.2017 10:28 | karma článku: 44,79 | přečteno: 3685x
  • Další články autora
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik