Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Skládání básniček je podle mě dobrá psychohygiena... I když je to místy drsné, líbí se mi to. Děkuji Vám.

1 0
možnosti
LP

Vida, můj první příspěvek redakční systém nakonec pustil. Ale že mu to trvalo...

0 0
možnosti
LP

Verše se mi líbí, i když jsou místy drsné. Chválím Vaši odvahu.

Skládání veršů je dobrá psychohygiena. Když mi bylo vlivem našich politiků nejhůř, také jsem ze zoufalství a frustrace složil dvě básničky. Člověk to ze sebe musí nějak dostat ven. Jiní pálí auta a rozbíjejí výlohy, my si skládáme básničky.

1 0
možnosti
Foto

J20a48n51a 90M46a41j23o23v60á

12. 11. 2016 21:38

No nazdar, to je sušší humor než u nás doma!! ;-)

2 0
možnosti
Foto

8-o8-o;-DR^Odborník žasne, laik zírá...

2 0
možnosti
Foto

R^ Pár skladeb jsem si tak do poloviny poslechla. Markétce a Hledá se holka R^R^

1 0
možnosti
JS

To máš tak. Vyoral on berli, by nasázel do blogu Černé svoje Perly ;-)

0 0
možnosti
KB

K65a68r61e65l 71B28o11č72e44k

12. 11. 2016 13:49

A co na to váš lékař?

1 0
možnosti
Foto

A teď si vemte, že takovýto "básník" se otírá Michala Horáčka :-/

1 0
možnosti
PB

..... z politiky do aforismů ??,- zvláštní to předěl !

v jednoduchosti je krása, to už Jura Žáček věděl R^

0 0
možnosti
TV

Spis z aforismu do politiky a ted navrat ke korenum :)

0 0
možnosti
Foto

Mně to připomnělo okřídlené:

"Až tě život omrzí a stane se peklem,

skoč po hlavě do haj..u (píp) a zakryj se deklem"!

;-D

3 0
možnosti
TV

Supr! Mam se autora co ucit! :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik