Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I80v60o 79B97o22u58š31e

5. 4. 2017 16:12

To pobavilo.;-D

0 0
možnosti

Mě praštila do očí podobnost Bábel a Brusel. Jenže to je v češtině. V jiných jazycích to již není tak nápadné. Francouzsky Bruxelles [bʁy.sɛl], nizozemsky Brussel [brʏsəl], německy Brüssel, anglicky Brussels).

0 0
možnosti

J10a22r20a 76R78a95n50k

27. 3. 2017 2:14

Dnes jste pobavil temer jako Petr Gabriel, doufam, ze se dostanete do nejctenejsich, zdejsi bloger Olah na Vas uz nema;-(

2 1
možnosti

Máte pravdu, jsou to všechno satanisti :-( , není jak se jim bránit ! Někdy mi připadá , že jsou lidi pod nějakým kouzlem , protože si nechají všechno líbit ! Stádo ovcí , které nemá žádný pud sebezáchovy , jak smutné ;-(

3 0
možnosti

Pokud dojdou hloupé argumenty,nastupují ještě hloupější konspirační teorie....z toho si nic nedělejte,sepisování konspiračních teoríi je jen prostředek,jak si pruměrní a bezvýznamní lidé dokazují svou vyjímečnost...hlavně nechodtě ven bez hliníkového klobouku,at Vás taky nedostanou;-)

2 4
možnosti

já jsem si zase vaše "nálezy" zkopíroval, dovolíte? shledal jsem je zajímavými

2 0
možnosti
Foto

J81a88k19u25b 58R21o74t14h

26. 3. 2017 13:41

Já jsem vám dal karmu. Konečně jste dosáhl příčky, oddělující politického glosátora od Mašíblů. Jen tak dál, synku, Gabriel a Plíšková jsou vám vzorem.;-D;-D;-D

2 1
možnosti

:-)Synku, z Vás musí mít s.Junker radost.....

9 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS