Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak teď poslouchám projev Theresy Mayové a konečně někdo naplno označil islám za zvrácenou ideologii.

2 0
možnosti
KB

Zdá se, že máte problém s chápáním smyslu psaného textu, protože tohle premiérka Mayová skutečně neřekla. A to se pyšníte svým intelektem Rv

3 0
možnosti
KM

[The attacks] are bound together by the single, evil ideology of Islamic extremism.

http://www.bbc.com/news/av/uk-40150162/london-attack-theresa-may-says-things-need-to-change

0 0
možnosti
Foto

Ale to já vím;-) a proto se pyšním svým intelektem... Trošku jsem čekala, že to bude zase o extremismu a radikálech (a semknutí).

Pravda ovšem je, že Teheresa Mayová řekla, že tato islámská IDEOLOGIE (nikoli náboženství) je zvrácená. A v mém případě se nejednalo o čtený, nýbrž slyšený text. A tak trošku i cítím, že Britové mění svůj "hyperkorektní" přístup, přesto všechno se moje dcera raději vrátila z UK domů.

2 0
možnosti
Foto

Pardon, pane Mašku, to patřilo pod pana Bočka...Nicméně díky za odkaz.

1 0
možnosti
KM

Ano, ideologie, protože nemluvila o islámu, nýbrž o ideologii islamistického extremismu. O žádném hyperkorektním přístupu nevím, ve Spojeném království jsem žil jen dvacet let.

3 2
možnosti
Foto

Právě že nemluvila o "ideologii islámského extremismu", ale o islámské ideologii...aspoň v přímém přenosu. Ten váš titulek odpovídá tomu co píšete...O extrémismu mluvila až v další větě.

A co se UK týká - nevím, kde žijete teď, jestli víte o No go zónách, místech kde platí Šaría právo a kde se školy bojí označit muslimské výtržníky za dacany aby nebyly nařknuty z rasismu....

Tak to teď ovšem (hlavně v Londýně) chodí a právě proto, že běžným Britům dochází trpělivost, situace se mění.

Moje dcera nežila přímo v Londýně, přesto jsem ráda, že už je doma. Zřejmě znova vyrazí do světa, ale bude to nějaká bezpečnější destinace jako třeba Austrálie nebo USA.

1 0
možnosti
KM

Theresa May quoted verbatim:

First, while the recent attacks are not connected by common networks, they are connected in one important sense. They are bound together by the single evil ideology of Islamist extremism that preaches hatred, sows division and promotes sectarianism.

It is an ideology that claims our Western values of freedom, democracy and human rights are incompatible with the religion of Islam. It is an ideology that is a perversion of Islam and a perversion of the truth."

Já žiju ve Francii a něco jsem o no-go zónách slyšel. Nikdy jsem žádnou neviděl a neznám nikoho, kdo jí viděl. V těchto debatách jsem alespoň desetkrát požádal lidí, co o nich mluvili, aby jednu nebo dvě pojmenovali a popsali tamní život. To se nikdy nestalo.

Pěkný zbytek dne všichni.

1 2
možnosti
Foto

A ještě bych citovala moji kamarádku, která žije na hranici Wembley (je to Češka) - když přijde Wimbledon, prokazuji se průkazem abych se dostala domů. Ovšem do některých částí Londýna VÍM že nemám chodit ani s průkazem (občankou).

Je s tím smířená a už to tak bere. To je ta hyperkoektnost.

1 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik