Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včera se mi se zprožděním dostal do rukou propagační materiál IKEA. Mazání křížů v LIdlu je proti jejich cílené masírce slabý odvárek.

7 0
možnosti
TV

Tak ztraceni Svedi jedou urcite slusne multikulti bomby, aby do stejneho pekla dopomohli i nam. Mrknu pak na nejaky.

3 0
možnosti
JB

J26i75r12i 81B88o10r

3. 9. 2017 11:47

Líbí se mě jak najednou komunisti i nestraničtí ateisti brání křesťanské hodnoty.

Kde jste byli když se tady bouraly kostely?

6 9
možnosti
TV

Na houbach, pane, na houbach...

8 0
možnosti
PN

Chtěl bych je vidět, jestli by si lajsli smazat půlměsíc z nějaké významné mešity. Za to by chytli fatwu a někdo by zodpovědného redaktora podřízl. Mazat kříže je bezpečné, křesťané se vzmohou jenom na kňučení, ze kterého budou mít jak redaktoři, tak muslimové jenom srandu.

14 1
možnosti
TV

Ted mi posilal kamarad odkaz na clanek, kde na nedavnem letaku pulmesic maji...jeste jsem to neoveroval

4 0
možnosti
VK

Ráno jsem byl v Lidlu pro pečivo. Měl jsem problém zaparkovat. Tolik k bojkotu vlastenců.

5 11
možnosti
TV

Pokud se nepletu, a mozne to je, tak jsem o bojkotu nepsal ani slovo. Asi nejaky prelud, pane Koprivo.

3 1
možnosti
RS

Lež má jako vždy krátké nohy. Nebo si snad myslíte, že mluvčí Lidlu nám budou říkat pravdu? To nemůžou, to by byla jejich sebevražda.

Totéž platí o všech dalších ..... doplňte si sám. :-):-/

3 0
možnosti
TV

Praveze je docela sebevrazda rikat ocividne nepravdy.

2 0
možnosti

V Polsku údajně kříže na řeckých kostelech Lidl ponechal.

0 0
možnosti
MK

Polsko je krestanstejsi nez Česko.

0 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik