Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J48i32r18i 45B69o31r

9. 9. 2017 12:53

Mě zase vadí že tady vychází "Mein Kampf"

0 0
možnosti
TV

A to jste dospeli clovek, ktery se dokaze branit... vidite, to je vlastne takovy Mein kampf pro deti. To me nenapadlo.

8 0
možnosti
JB

J19i44r81i 26B16o11r

9. 9. 2017 12:48

A tu si musím koupit?

3 0
možnosti
MV

Je pravdou, že kromě blogu sem píšete i pro lehce neofasisticky web?, dekuju za odpověď, pane Vyorale.

3 3
možnosti
TV

Píši tady na blog a řada jiných webů (podobně jako u jiných autorů tady) si čas od času mé články z odkazem na zdroj přebere. Já prosím o vysvětlení, proč se jedná o lehce neofašistický web? To jsem nezaznamenal. Děkuji

4 1
možnosti
Foto

To ještě nic není.

Hrůza mě jímá, co nastane, až si někdo z novodobé inkvizice všimne, že třeba Božena Němcová ve svém díle "Babička" pojmenovala psa "Sultán"! 8-o

7 0
možnosti
VK

;-DKoukám, že první kdo to zaznamenal a fal tomu nějakou souvislost, jsi ty sám.

3 4
možnosti
Foto

Ale tady přece jde o elementární "boj dobra se zlem"!

Tím "zlem" hodným k vymýcení už od školních let tady je odstranění nepřijatelného dělení "člověků" na muže a ženy, maminky a tatínky, bratry a sestry, prince a princezny a podobně!

A "dobrem" je všechno, co za dobro označí naši osvícení vůdci! EU :-)

8 1
možnosti
VK

Já jsem strašlivě rád, že se tu najdou jedinci, kteří jsou proti indoktrinaci imunní.

6 0
možnosti
VK

Nechtěl bych být tak nešťastný;-D

5 0
možnosti
Foto

Máte jako obvykle pravdu, pane Kopřivo!

Čím je člověk inteligentnější, tím nutně musí být v současné EU i nešťastnější. :-)

7 1
možnosti
ZV

Tieto LGBTIQ nezmysly urobia deťom v hlavách akurát bordel a veľké škody. Ale pokrokových hlásateľov genderovej fantazmagórie nikto na zodpovednosť nevezme

8 0
možnosti
Foto

J90a71k76u93b 67R87o67t10h

9. 9. 2017 11:50

Mno, proč spíš vzít za zodpovědnost rodiče? Nikdo jiný to do dětí asi cpát nebude, že?:-/

4 0
možnosti
JK

A tu knížku budu muset potomkovi číst pod namířenou pistolí?

Já mám Špalíček ještě ze svého dětství a na netu je Rumcajs, Manka a Cipísek.

Prostě to zapadne jako "Jak šla astronavigace na vandr", akorát se o tom více mluví, protože je to multikulti utírání nosu židlí.

1 0
možnosti
TV

Zatim to zapadne. Mate pravdu. Nicmene do budoucna to vidim jako povinnou cetbu v ramci predskolnich/skolnich osnov.

5 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik