Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P19e32t34r 15B84u37r22i83a71n

20. 10. 2018 1:36

Hezké, karma.

1 0
možnosti

Snad ne román!?

Zásadní, který chybí české literatuře přinejmenším od Sirény Václava Řezáče?

Taky mám cosi rozepsaného, ale kdepak na Vás...

1 2
možnosti

Tož já su synek z Otrokovic a na to, že se tam mezi tehdejším Gotwaldovem a Otrokovicemi mělo v 50. letech stavět nové hlavní město, je text písně málo oslavný!;-D;-D;-D

P.S.

Technická: kytara by mohla být trvale tišší; mnohde dost překrývá text.

0 0
možnosti

Pěkně Vás vítám zpět! Mi jste chyběl!

To víte, v práci trávím většinu času u počítače, směny jsou dlouhé, člověk se nudí, roste chuť se s někým pohádat. S někým, kdo má jednodušší myšlení, je u něj slušná šance ho argumentačně porazit, dá se zesměšnit a je ochoten to všechno předvést na veřejnosti. No a takových tady na blogu už moc nezbylo. Ostatní píšou buď seriózně, nebo zasvěceně, nebo aspoň jejich postoje dávají smysl. Jeden píše furt o Izraeli, druhy o dějinách, třetí o náboženství, další o cestování, jiný o příhodách ze života... Co s takovými? Takové nelze jen tak lehce intelektuálně rozmetat a udělat z nich voly. Chce to spíše nějaké xenofobní primitivy, tradicionalisty, křupany nebo panbíčkáře, s omezenými znalostmi, rigidním myšlením a neschopností jiného náhledu. To je sousto pro mě! Jenomže kde je brát? Pana Kavku jsem už tady taky dlouho neviděl, ten mimozemšťan z vesmíru zase nechce otevírat diskuze... zbývá mi pak už jen ten starý sukničkářský psychoterapeut nebo ten dědek s tím kocourem, ty se dá taky trochu vytočit. Ještě se dá leccos najít v diskuzích pod články, jenomže tam je zas tolik lidí a lítá to moc rychle, člověk nestíhá vézt solidní spor.

Takže, vítejte zpět! A doufám, že ta píseň byla jen takovou kulturní vložkou, to víte, je celkem dobrá a nedá se moc rozporovat. Věřím, že se vrátíte k tomu, co Vám jde nejlépe a připravíte mi nejedno zpříjemnění pracovní doby!

0 1
možnosti

Muzete se mnou argumentovat na Facebooku Primy, kde pisu denne vecer komentare, resp. kde jsou z webu sdileny. :)

1 0
možnosti

Bez mučení přiznávám, že mně jste tedy nescházel a ani váš "text k písni" to nijak nezměnil.

Snad jen i přes vaší enormní vytíženost by mě zajímalo, jaký význam má slovo kritikovat!

4 0
možnosti
Foto

je po volbách takže strašiti imigranty a inženýry z Afriky už netřeba?8-o

5 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS