Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

souhlasím. Kdysi jsme přesně tohle téma rozebírali, ted už s ex přítelem. Hádali jsme se do krve (obrazně řečeno;-D), lezlo nám na nervy dost věcí, ale měli jsme se z "nepochopitelných důvodů) rádi.... dost často jsem od něj slyšela " jsi malej rozmazlenej harant, ale mám tě rád" :D.... Stejně tak jsem šílela já z něj, bordelář, občas lehce despotickej a dominantní a přesto jsem ho měla ráda;-D. Některé věci se prostě nedaj vysvětlit;-D

0 0
možnosti
Foto

takže chlap který nedokáže říct : ano moje holka je tlustá hnusná hloupá a líná neumí vařit utrácí moje peníze a čumí jen na televizi-tak takový chlap nemiluje doopravdy? Takže v ve tmě žije většina mužských;-)

0 0
možnosti
Foto

H57a96n26a 58V32l73k19o76v12á

9. 12. 2018 19:54

Skutečně máte v něčem pravdu.

Lásku je nutno cítit.

To co vyčítáte jiným a na druhé straně "ad absurdum" přijímáte za své je si rovno.....

Láska je bezpodmínečná. Ovšem pokud ubližuje (což umí dělat lidé z obou pólů, nicméně ti "ad absurdum" k tomu mají blíž) je lepší vzít nohy na ramena.

0 0
možnosti
Foto

... no vidiš, já ti říkal, že přijdeš na jiný myšlénky;-)

2 1
možnosti
Foto

Láska je tím větší záhada, čím méně známe sami Seba a čím méně víme, co a proč potřebujeme. Ale nevysvětlitelná není.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS