Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Pokleslý pořad Václava Moravce ukazuje na beznadějně nízkou úroveň ČT.

Vždy, když se podívám na ČT, tak se usmívám, že jsem jeden z mála, co nemusí platit povinné měsíční poplatky.

10 2
možnosti
ZD

Ano "pokleslý" je správné slovo.

4 0
možnosti
JF

J82i43ř57í 95F96o79g55e40l

4. 5. 2020 14:54

Od tém doby co je z toho Otázky a odpovědi V.M. se na to nedá dívat. A to je už hodných pár let.;-)

13 0
možnosti
Foto

Co dodat? Čím dál tím více pořadů v ČT vzniká jenom proto, aby je "tvůrci" naplnili reklamou. A jsou i jiné pořady, kde je nejdůležitější představitel hlavní role. Jako třeba pan Moravec. V podstatě je úplně jedno, kdo je jeho hostem. Jsou to vedlejší role. Jde jen o to, získat někoho, kdo je ochoten toto divadýlko hrát. Já se jen divím, že mnohdy i velice slušní, vzdělaní a charakterní lidé, jsou ochotni se jeho monologů účastnit. Doufám, že se najdou ještě tací, kteří jeho pozvání odmítnou. Rád bych je poznal. Bohužel se mi zatím nepovedlo najít místo, kde se dnešní disidenti scházejí.

17 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. A nejen pozvat, ale nechta se nechat se nekorektním, (a nevychovaným) moderátorem V. Moravcem veřejně napomínat a urážet. Jenom že on v tom není sám. O nic lepší jsou například moderátorky Tvaužková, Fridrichová, Jílková - a úspěšně se poslední dobou "zaučuje" donedávna slušný Jakub Železný. Ale máme možnost ČTV vypnou- anebo přepnout... (Na CNN Primu?) :-/

7 2
možnosti
ZD

No perfektní popis toho co stvořil i tuto neděli. V půlce jsem vypnul. To nejsou otázky zmíněného - to je jeho exhibice. Podle toho by se pořad měl jmenovat - EVM.

Stále jej berou zleva aby nebylo vidět sluchátko. V podcastu by mohl běžet přenos ze sluchátka... Zajímalo by mne jestli je to vlastní aktivita jmenovaných nebo plnění pracovních povinností. Slečna Tvarůžková se v poslední době také snaží co to jde.

20 0
možnosti
Foto

I36v24a15n 59M25a86r69e71k

4. 5. 2020 14:43

To jste tedy pane Dando vydržel pěkně dlouho, já jsem to vzdal po sedmi minutách. RvRvRv

4 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik