Drahošovi trvalo 79 dní než vymyslel vtip na Ovčáčka. Ze slušňáka humoristou.

Jiří Drahoš a jeho poradci po 79 dnech konečně vymysleli protivtip na tweety J. Ovčáčka. Změna strategie? Ukážeme kladeče věnců a prázdných frázi i jako střídmého vtipálka s důrazem na slezské kořeny.

"Oblbneme" i lidi mimo kavárnu, Prahu, akademické prostředí!

Když se o Jiřím Drahošovi 28.3. na Twitteru dosti nevybíravě vyjádřil mluvčí prezidenta, uvedl akademik před novináři, že "pan Ovčáček mě v tomto směru vlastně vůbec nezajímá. Pan Ovčáček tweetuje, já se musím přiznat, že jeho tweety nečtu. Připadá mi to pod úroveň."

A ejhle, po 79 dnech slušný, distingovaný pan Drahoš a jeho poradci konečně vymysleli odvetu! Vtip! Ve čtvrtek v Brně začala akademikova transformace v rámci populistického tažení k přiblížení se voličům mimo Prahu, mimo "nadlidi" z akademické půdy a politického mainstreamu...

"V Opavě mi jeden pán položil otázku, jestli bych neměl pro pana Ovčáčka jiné uplatnění," vypráví asi v polovině setkání v centru Semilasso. "Napadla mě zajímavá myšlenka, což se nestává tak často. Brácha v Jablunkově má dvě ovce, tak se ho zeptám," směje se spolu s publikem.

Když vyjdu ze schématu vtipu pana Drahoše, který vymýšlel 79 dní, nemůžu než zmínit podobný ze stejné kategorie druhé cenové: zadarmo Drahoš.

Pan akademik však nezůstal v Brně u jednoho "vtipu". Zdá se, že jeho poradci si jsou vědomi slabé podpory mimo Prahu, a tudíž budou tlačit na slezské kořeny, na nenucený vtip. Dokonce si pan kandidát propůjčil na akademické poměry, alespoň dle mého, dosti pokleslý a otřepaný vtip, za který by se styděl nejeden strýc z dědiny.

"(Drahoš)Připomíná svůj slezský původ a říká, že není Pražák, ačkoliv většinu života v hlavním městě bydlí. "Pocházím z regionu razovitého," usmívá se a na výzvu moderátora Jana Špilara pobaví publikum vtipem o víně: "Existují tři druhy. Dá sa. Dá sa svařit. Dá sa Pražákům."

A my Moraváci se popadáme za břuch! Taková prča! Ten jsme ještě (tento týden) neslyšeli! To je náš člověk. Naše krevní skupina!

Nic moc víc o panu Drahošovi mi zatím není známo, krom toho, že by rád více Sorose v ČR (psal jsem tady), že podepsal "nadlidský" promigrantský akademický panflet a že lokajsky vítá kolouška Macrona jako dobrou zprávu pro Českou republiku (psal jsem zde).

Pridávám ještě odkaz na článek o návštěvě Jiřího Drahoše v Brně, z něhož jsem citoval: zde.

Autor: Tomáš Vyoral | sobota 17.6.2017 10:09 | karma článku: 44,90 | přečteno: 4727x