Me too - táta mi mydlil zadek, pan doktor koukal na pindíka a Alík lízal tvář!

Podpořen odvahou všech, kteří po letech otvírají své pandořiny skříňky, rozhodl jsem se promluvit. Táta mi mydlil zadek, pan doktor koukal na pindíka, masér mi obtěžoval záda, Alík mi lízal tvář! Centimetr na mě nenechali suchý!

Mám spoustu děsivých vzpomínek, stačí vybrat přihrádku a mohu vám vyprávět třeba 1000 a jednu noc. V rámci třiceti let bezútěšných chvil jsem prakticky nahý jako Adam. Nemusíte mi věřit, ale nemám, proč lhát. Na pranýři jsem již byl. Máte odvahu číst dál? Pak prosím, ale neházejte na mě, až se v noci budete budit pláčem a ve snech uvidíte můj odraz.

Sice blahosklonný čas a postupující alzheimer provedly své, často se v noci probouzím s bušícím srdcem a se záblesky děsu, v nichž mi tatínek, coby ještě nevinnému kloučkovi mydlí ve vaně zadeček... Sotva jsem stál na nohou. Nemluvím o své noční můře. Jde o historii... 

Navždy budu také poznamenán stovkou děsivých momentů, kdy jsem byl bez varování napaden... Tu přiběhli ze zálohy a otřeli se mi zcela nečekaně o kotník! Říkáte si: "to je toho", že? A když vám řeknu, že desítky z nich na mě i skákali? Že byli i tací, co se mě snažili povalit? Vím, že mi někteří neuvěří, ale dokonce mi nestydatě olízli ruce, dlaně, ba i tvář! Co olízli, olizovali! Kdo jim to spočítá? Chcete jména? Alík, Cesar, Ušák, Králík, Dusty, Blunt, Mikina, Buddy, Ben...

Myslíte si, že to nejhorší máte za za sebou? Zatněte zuby. Vzpomínám, jak mi před lety paní doktorka v opakujících se časových intervalech sahala všude... po celém těle... i na pindíka. A později i jiný pan doktor... A co hůře, byla u toho přítomna má milovaná maminka, která mě sama k těmto prohlídkám doprovázela!

Mé utrpení neskončilo ani v mládí a dospělosti. V tanečních a na plesech na mě sahaly desítky žen během jednoho večera! Tiskly se ke mně... Dlouhé noci jsem z toho neměl klidné spaní.

Na prvním pracovním pohovoru, hned ve dveřích...šéf nadnárodní firmy proti mě vztyčil ruku...poníženě jsem se jí po trapně dlouhé chvíli musel chytit... a on z pozice síly s ní třásl nahoru a dolů!

Byli jste někdy na masáži? Takovou oplzlost bych vám teprve nepřál. Zaplatíte nekřesťanské peníze, aby vám někdo hodinu obtěžoval záda! 

Jakoby každý chtěl alespoň kousíček mého dokonalého já jen pro sebe... Tak, teď to víte. Nejste sami... ani samy... 

Poznámka na závěr: je smutné, že tak zavrženíhodná věc, jako je SKUTEČNÉ sexuální obtěžování, je v současnosti "degradováno" na pro běžného člověka až trapnou grotesku, kdy za každé sáhnuti "na kolínko" začíná takřka čarodějnický proces. Ne, neomlouvám skutečné násilníky, kteří by měli být adekvátkně tvrdě potrestáni! Jen myslím, že skutečným obětem kampaně tohoto nešťastného typu příliš neprospějí. Můj názor. 

Autor: Tomáš Vyoral | pátek 10.11.2017 10:11 | karma článku: 45,06 | přečteno: 3867x
  • Další články autora
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik