Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O Horáčkovi jsem si myslel, že je to chytrý člověk. Dokazuje, že umí jen hazard a psát texty a stejně jako v písních manipuluje s rozmyslem s emocemi posluchačů, tak v kampani bude dělat to samé. Přetvářka a lži. Co je zač dokázal nejlépe tím, že vyměnil starou za mladou a to mi k úsudku stačí. Patří k těm, kteří sem zvou muslimy a ty je třeba odpálkovat stranou.

0 0
možnosti
Foto

Horáčka musela ke kandidování dotlačit stejná síla, která na Hrad pomohla Havlovi a za zásluhy mu vystavila bustu v Kongresu. Ta samá síla organizovala protizemanovské demonstrace a účastníkům rozdávala červené lístky.

1 0
možnosti
Foto

pan Horáček je zřejmě šprýmař ale jako moderátor na Staromáku mě moc nepobavil, byl spíš trapný se svou křečovitou snahou být cool...nevím jestli tentokrát jeho instink sázkaře nezradil a on nevsadil na špatnou kartu

3 0
možnosti

Zrovna jsem si vcera jeho staromestske vystoupeni projel..na muj vkus a jeho moznosti poklesly pokus o zerty, o narodni hrdost...a jeho gestikulace me skoro desila.

0 0
možnosti

J33o52s95e91f 18K65l97a19t

4. 11. 2016 23:18

Jméno Zeman pro prezidenta je pro mě osobně navždycky profláknuté,přidám i Ovčáčka,i když není volenej,ale mohl by někdy být

0 2
možnosti

J45o44s32e29f 32K28l50a67t

4. 11. 2016 22:41

Tak já pana Horáčka volit budu,jako bych volil kohokoliv,kdo se nejmenuje Zeman

1 6
možnosti

Pripada vam, pane Klate, jmeno jako dostatecny argument? Jen, aby bylo jasno, Zemana jsem nevolil a nejde mi o presvedcovani. Jen se ptam.

0 0
možnosti

R^

Jen pěkně piš, nemusím taky furt dělat všecko sám. ;-)

1 0
možnosti

Čtu váš článek, pane Vyorale, velmi pozorně a vidím, že jste silným příslušníkem klanu pana Veleby (kvůli "velebení Božského").

Pana Horáčka neznám a je mně ukradený, ale nevím, co vám vadí na člověkovi, který ani jednou nezmínil jméno pana prezidenta a propaguje slušnost a svornost. Ale jste to vy, který jako potrefená husa do toho zamotává prezidenta a za vším vidí komplot.

Poznámka: Ještě že jste svoji filipiku napsal slušně a ne jak to obvykle píší "příslušníci 4. cenové skupiny" či "účastníci zájezdu na Hrad z Osvětiman". Takto značím opačný pól názorového spektra od tzv. "pražské kavárny".

2 4
možnosti

Dekuj za komentar, pane Sobotko. Vite, ja treba ty narazky na Zemana v projevech pana Horacka citim dost hmatatelne. A nemel bych s nimi problem, ostatne Zeman dela totez, ale to by se pan Horacek nesmel neustale ohanet tim, ze na Zemana utocit nechce. Ze propaguje slusnost a svornost cenim, nicmene nevim, zda se pod tou propagaci neskryva neco jineho. A nervrdim, ze ano.

5 3
možnosti

I61v82a36n 96M23i62n44á19ř

4. 11. 2016 18:43

Horáček by byl optimálním adeptem na vrcholového lokaje Bruselu !

7 2
možnosti

Nebudu to číst, stačí mi jen váš titulek, i dnes jste dost mimo, škoda. Zkuste si p. Horáčka, nebo někoho z oponentů Zemana někdy poslechnout. Protože slyšet lidi, kteří neštvou národ proti sobě jako Zeman, kteří nelžou jako Zeman, je velice příjemné a pro dobrý život dokonce i celkem zásadní ;-D.

7 9
možnosti
Foto

Pane Novotný, nechápu jak se můžete vyjadřovat k něčemu, co jste (jak sám říkáte) nečetl a číst ani nehodláte. Rv

A k tomu, co jste napsal - já opravdu nejsem nějaký fanatický příznivec prezidenta Zemana, ale opravdu nevím, čím údajně rozeštvává národ. Mohl byste mně to, prosím, blíže objasnit a konkretizovat?

Víte, já bohužel naopak vidím, jak dnes a denně skutečně rozeštvává náš národ jakási nadřazená skupina umělců, která se sama pasovala na "hlídače morálky a slušnosti" a ve skutečnosti koná a vystupuje jako největší sprosťáci!

13 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS