Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný doklad toho, kdo a co reprezentuje. :-/RvRv

6 17
možnosti
TT

Čau multikulti! Dobrý, dobrý? Už to tady máme tak pěkně barevný, no žejo, není nic hezčího na světě než baba, co chodí v jeptiškovským ohozu, protože má vysoké morální kvality. Takový potřebujeme!

Miluju tě.

8 4
možnosti
Foto

Vyorale slečna Ghalebová nejen umí napsat smysluplnný blog (narozdíl od vás), ale navíc (opět na rozdíl od vás) ctí Vánoce jako svátky klidu, míru a lásky mezi lidmi a snaží se místo šíření nenávisti (rovněž na rozdíl od vás) lidi spojovat.

Slečna Eman ač muslimka očividně pochopila smysl Vánoc mnohem lépe než vy.

10 40
možnosti
TV

Souhlasim, ze nacasovani neni vhode. Rovnez si jsem vedom, ze obcas tlacim na pilu prilis. Nemyslim rovnez, ze jsem skvely spisovatel. Uvidime casem, kdo jak pochopil smysl nasich hodnot.

17 3
možnosti
BM

Co se týče toho šátku, tak s Vámi souhlasím. Ať si jej nosí v soukromí či ve společnosti své komunity. Názor, že řádové sestry či mniši nosí také řádový oděv není argument. Například vím z vlastní zkušenosti, když jsem zúčastnil křtu u svých známých, tak tam byl člen františkánského řádu. A ten přijel normálně v džínách a do hábitu se převlékl až v cíli své cesty.

Avšak na druhé straně, tento blog jste si zrovna dnes mohl odpustit....Rv

6 1
možnosti
Foto

Ale ano je to argument.

Já zase znám nejen řádové sestry a mnichy, kteří nosí církevní oděv i v civilu, ale znám i spoustu křesťanek, které běžně nosí šátky )pravda dnes u nás už většinou jen ty starší.

Ono není ani tak podstatné jestli někdo nosí šátek nebo ne, ale podstatné je jak se kdo chová

2 22
možnosti
ZZ

žena to je plémě hadí, o tom jsem přesvědčen u křesťanek, o ženě muslimce, bez ohledu jestli jsou vánoce nebo ne, si myslím to nejhorší, a jestli se taková dostane dokonce do politiky a začne vychcaně hrát na city našim pravdo láskařům je to další důkaz konce civilizace, jak jsem jí znal do otevření hranic muslimům do Evropy. Já s Vámi, pane autore blogu souhlasím. Až historie odhalí, co za psychopaty vedlo Evropu a Německo v naší době, to by se naši potomci divili, ale zřejmě již žádní nebudou.

15 3
možnosti
KM

K71a81r90e14l 84M28a28s26e95k

24. 12. 2016 10:52

Za tenhle hnusný článek vám přeju, aby vás celou noc štípaly blechy, Vyorale.

12 35
možnosti
ČP

No výborně, já Vám zase přeji nějaké setkání s mírumilovným džihádistou.

15 0
možnosti
Foto

Jsem si slíbil, že už nebudu nic komentovat... ale to prostě nejde.

Tak předně. Eman tady žije většinu svého života a pokud přeje ostatním veselé Vánoce, nepřijde mi na tom absolutně nic divného. Pokud jí přijde správné odsoudit ISIS, nepřijde mi na tom absolutně nic divného. A Vám prostě vadí šátek :)). Tak kdo je tady pokrytec? Kdyby ten šátek neměla, tak by Vám vadilo co? Mluvíme tady o toleranci a přitom někoho chceme nutit, aby sundaval výraz své víry? No nene.. co je na tom tolerantního? Mě je jedno, v jakého Boha kdo věří. Já soudím lidi podle toho, jak se chovají. Naučte se to taky a svět bude fajn. Štastné a veselé :-).

11 35
možnosti
TV

Díky za reakci. Nevadí mi ničí víra. Ovšem pakliže žiji v určité zemi (nebo ji navštěvuji), tak ctím její kulturní zvyklosti, tradice, pravidla - ostatně zkusme porušit "pravidla" v některé z islámských zemí a uvidíme, jak daleko dojdeme. Šátek je úplná malichernost, ale někde to začíná... a kde to skončí? Máte pravdu, že kdyby v kontextu tohoto vyjádření slečna Eman sundala šátek (upřímně), tak to nejspíš přejdu bez většího popudu k vyjádření (a nejsem věřící jednoho náboženství). Dovoluji si tvrdit, že rovněž soudím lidi dle jich samých, nikoliv jejich víry - to byste však měl povídat v Německu, ve Švédsku, v Itálii - je tam svět fajn, naučili se to tam lidé přicházející z odlišných kultur? A asi se shodneme, že nejde o dopis ISIS ale o nějakou formu veřejného prohlášení, nebo ne? Uznávám, že můj příspěvek je možná zbytečně vyhrocený, ale stejně tak je dle mého vyhrocené adorování onoho "dopisu". Taky šťastné a veselé, hlavně zdraví, to ostatní nějak ukočírujeme!

32 3
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik