Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stále se opakuje nesmysl, který říká, že pokud je hospoda soukromá, nejde o veřejný prostor.

To, kam veřejnost nemůže, je například byt nebo jiná budova, jiná soukromá nemovitost. Tam si můžeme vybírat, koho vpustíme a koho ne.

Ale pokud, většinou za účelem výdělku, začneme ve své nebo pronajaté nemovitosti provozovat obchod, hospodu nebo jinou veřejnosti přístupnou činnost, tak se prostě musíme smířit s tím, že v tom okamžiku na nás platí jiné zákony a jiné předpisy, než na obyvatele bytů.

3 7
možnosti
MZ

A koho vypustíme do obchodu? A co třeba kanceláře? Tam také selektujeme, koho tam vpustíme, přitom je to dle Vašich parametrů veřejná budova. Tam mají platit jaké zákony?

2 1
možnosti
LB

Předpokládám, že příkladem v dodržování zmíněného zákona půjde především prezident Zeman, který si cigáro neodpustil ani při návštěvě základní školy při nedávné návštěvě našeho města.

3 2
možnosti
MZ

To je na tom totiž úplně to nejdůležitější.

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, líbí se mi, jak píšete a v drtivé většině se ztotožňuji s Vašimi názory ač jsem generačně hodně vzdáleni. Za mě karma. Osobně jsem se stejnému tématu věnoval také ... http://svojanovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=572925 . Sice z jiného úhlu pohledu, ale se stejně jasně vyjádřeným nesouhlasem se salámovou metodou ořezávání osobní i podnikatelské svobody.

7 0
možnosti
KP

Cesta do pekel je dlážděna tzv. dobrými úmysly.

8 0
možnosti
TR

Reprodukce neustále omílaného, navíc splácáno všechno možné dohromady bez schopnosti posuzovat věci odděleně. Takové hospodské povídání po několika pivech, ale zaplaťpánbůh už bez cigárka.

2 10
možnosti
MZ

Je to pořád a pořád dokola. Zákazy, příkazy, normy, šmírování, buzerace skoro na vše a přínos? Nula, kvalita nikde, jen tuny papiru. Napsáno stovky pro a proti. Všem oponentům nekoureni v restauracích. Choďte si do nekuřáckých a je mi jedno, zda ve Vašem okolí nějaká je či není. Když není, vemte na sebe podnikatelské riziko a otevřete si ji. Diktovat všem jak mají žít není svoboda, navíc jak mají žít ve vlastním majetku a jak s ním nakladat. Vas nikdo na životě neohrožuje. A pokud trvate na zákazu kouření, já trvám na zákazu automobilismu, uhelných elektráren, grilování, protože to mě přímo na životě ohrožuje a na rozdíl od restaurace se tomu nevyhnu. Hospoda není státní majetek, chodník ano. Vyhnáním kuřáků na chodník jsme si fakt pomohli. Už se jen tesim ,až zakázou něco, co bude vadit i odpůrcům to bude brekotu. A i když mám raději voňavé hospody, tak bych si nikdy nedovolil majiteli nařizovat, co tam ma prodávat, točit, jaké druhy zdravých či nezdravých jídel. Jenže ono k tomu dojde, jen se nebojte, svíčková jen jednou týdně, v rámci boje proti obezitě atp. A já se budu smat tem, co brečí a zároveň chtěli zákaz kouření, protože já raději zdravá jídla.

18 1
možnosti
JZ

OK. Je vůbec něco, co by se mělo hospodám zakázat? Protože je omezuje více věcí - musejí dodržovat hygienu, nesmějí krást, musí platit daně, nesmí tam padat stropy, nesmějí nalévat mladistvým...

A taky by si hospody mohly pomoci ještě prodejem různého zajímavého zboží, se kterým se normálně obchodovat nesmí... Vy víte, o čem mluvím.;-)

2 2
možnosti
Foto

V podstatě s Vámi souhlasím. Jen byste sem neměl zatahovat cukr ( anebo sůl a bůček a smažená jídla a tak vůbec), tím si škodí každý sám. Cigaretovým kouřem škodíme i okolí.

A inu ano - i já lituji případné nájemníky, bydlící nad hospodou... Nicméně tohle přece není první blbý a nedomyšlený zákon, který byl přijat...:-P

1 0
možnosti
KT

Ale automobilový provoz a uhelné elektrárny škodí všem.

1 0
možnosti
JL

Kuřáci nechápou, nebo je to nezajímá, že "zkrášlují" naše životní prostředí a my nekuřáci na to nejsme zvědaví. Sednu si například venku před hospodou ke stolu a tam ublemcaný, hnusný popelník přede mnou. Nádhera, estetický zážitek. Proč tam ale na tom stole je? Já ho k ničemu nepotřebuju - strčte si ho za klobouk.

1 7
možnosti
ML

Presne o vás autor píše.;-D Zavliekli vás násilím do hospody, kde sa fajčí?

14 0
možnosti
JZ

Tak já jsem to včera oslavil. Šel jsem do jedné hospody, kde čepují dobré pivo z minipivovaru, a poprvé nebyla zahulená. A protože se toto pivo jinde nečepuje, tak jsem si ho v žádné nekuřácké hospodě nemohl dát.

Ale zeptám se jinak. kydž tedy není důvod ochraňovat zdraví, ani zakazovat kouření v hospodách, je vůbec něco, co souvisí se zdravím a zakázat by se mělo? Co je tedy podle Vás správné zakázat, jestli teda vůbec něco...

0 5
možnosti
MS

Vy, levičáci, byste pořád něco jenom zakazovali. To je snad nějaká nemoc, nebo co. Já tomu nerozumim. Něco vás k tomu pudí? Nebo máte neustálou potřebu umravňovat dle vašeho vidění světa ostatní?

17 1
možnosti
ZB

Podle pruzkumu zákaz kouření v restauracích podporuje cca 75 procent voliču,i kdyby to číslo nebylo přesné,stále je to výrazná většina.Tady kde kdo chce referendum a když jednou rozhodne vláda po "vuli lidu" je to taky špatně...já Vás chápu,máte potřebu kritizovat uplně všechno.Pokud jde o ty diskotéky a hluk,na ty již přísné normy jsou,pokud jde o hluk unikající do okolí...

2 9
možnosti
DN

Na toto jen toto - není průzkum jako průzkum. Myslím, že ani tak nejde o kouření samotné, jako o svobodu volby. PS: Mně osobně je zákaz kouření celkem jedno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik