Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P76e98t50r 19B67u68r21i51a77n

22. 7. 2017 10:57

Žena takto oděná je navlečena v burkiny právě proto, že má striktně zakázáno navazovat jakýkoliv kontakt s cizími muži, včetně očního, či úsměvu. O přátelském hovoru ani nemluvě. Taktéž má zpravidla někde mužského hlídacího psa, který jakékoliv takové porušení trestá coby zneuctění celé rodiny, a mnohdy dost svérázným způsobem. Např. kyselinou. Pokud tyto základní věci redaktorka neví, ať jde raději okopávat řepu, bude tím společnosti užitečnější.

Co se týče videa, to dokazuje naopak velkou toleranci naší společnosti. Nikdo nehysterčil, lidé si jí nevšímali, naopak se snažili spřátelit. Já, například, když se vyvalím na deku na koupališti, nikdo ke mně neběží aby mi potřásl pravicí, chtěl si povídat, davy mne nevítají.

Co se týče těch poznámek proceděných skrze zuby: to je každého právo!

Já mám právo kohokoliv soukromě opoznámkovat hňupem, mám právo nelichotivě komentovat to či ono, mám právo si před čímkoliv uplivnout. Takže nenávistná byla v tomhle případě sama ona pokusná figurína, když se špiónsky cpala někam, kam nebyla zvaná (do cizích hovorů), a pak to ještě zveřejnila v negativním tónu.

Ostatně, může si zkusit v našich restauracích jíst oběd rukama, což je nejčastější způsob v arabských zemích. Potom získá materiálu o netolerantních Češích na dva roky do foroty.

52 1
možnosti
VK

Nechci vám do toho moc mluvit, ale jednu jsem potkával ve školce, kam pravidelně vodila svou dceru. Normálně jsme se bavili a nikde jsem hlídacího psa s kyselinou neviděl. Ale tuhle jsem tady zaznamenal, že u nás nějakej žárlivec chrstnul kyselinu do obličeje své bývalé.

4 7
možnosti
NM
ZB

Jako vždy dost hloupé...když Vy a Vám podobní nemáte schopnost něco si zapamatovat,neznamenáto,že neexistují lidé,kteří mají dobrou pamět a každé slovo si potřebují zapisovat.;-)Fakt nejste Daliborkuv příbuzný,dost se mu podobáte...

6 22
možnosti
TV

Vite, chcete-li jako novinar citovat v uvozovkach, ocekava se, ze slovo od slova patri citovanemu.. ale chapu, stejne jako za minuleho rezimu, ani dnes svazakum pravda nesmi stat v ceste dobremu pribehu :).

10 3
možnosti
DK

To je zkouška od investigativní novinářky...a možná dostane od šéfa bonus. Mít ji v rodině musí být vrchol štěstí. pod stromeček by měla dostat burku.

26 0
možnosti
VB

Ptala se redaktorka koupajících, zda je smí točit ?

4 0
možnosti
VK

Provokuje? Možná nějaké Daliborky.;-D

6 13
možnosti
Foto

Ano, provokuje, z vlastního přesvědčení, že koupání v kabátě je lepší než v plavkách u nás běžných to určitě neudělala. Ale v podstatě ji reakce zklamaly, neb byly ponejvíce přehlíživé, tak to musela vyšperkovat vlastními domněnkami.

16 2
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik