Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

".... Halíkova sebestřednost, samolibost, manipulativnost, arogance, NEpotlačovaná nenávist, nadlidství (ani neskrývané pod rouškou beránčí , je ona moudrost... budiž."

.

Ty charakteristiky jste si spletl s Klausem a Zemanem, kterým ale kupodivu pro jejich proruskou a protiunijní kolaboraci fandíte ;-D;-DRv

5 12
možnosti
TV

Nikde jsem, dle meho neuvedl, ze jim fandim. Nicmene verim jejich konzistentnosti a selskemu rozumu (ac mam take nekonecne vyhrad) vice nez Halikum...

7 2
možnosti

Ubohé a asi plné závisti!

4 13
možnosti
PK

Vše podepisuji, skvěle napsáno, nenechte se odradit od přátel pana pátera....R^

20 3
možnosti
JR

Halík má samozřejmě pravdu, jeho formulace těchto pravd je skvělá.

Vy jste si jen kopnul a plivnul. Ubohost. Rv

8 21
možnosti
MD

Introvertni intelekt je velice zhoubna vec. Toto ne prave stastne spojeni lze vypozorovat prave na Halikovi.

1 6
možnosti
PB

...... hmmm,- všecky normální partaje sa veřejný podpory ze strany Halíka bojí jak čert kříža,- sa obávám že ten STAN zbourali dřív než ho postavili,-.....skvělá groteska;-D!

20 0
možnosti
Foto

Zhusta si názorů pana Halíka vážím, rozhodně mi přijde celkem tolerantní. (Já jsem ateistka.)

Ale máte pravdu v tom, že semtam jeho výroky zavánějí sebestředností...;-)

1 0
možnosti
TP

Dokud nebude součástí mozkového trustu ještě Kocáb, Koller, Dusilová, Rychlík a Pithart, tak to bude dost nekompletní.

27 5
možnosti
JB

J28a33n 16B38u82r33i74a43n

9. 8. 2017 11:26

Vám ten Halík nějak leží v žaludku. V podstatě nikdo neví (nebo jsem nezaznamenal), jak se k nějaké "radě moudrých" staví on a jestli to není jen vlhký sen p. Dědka. Ale Vy už na tom stavíte celé články.

4 8
možnosti
JS

Bohužel, mé životní zkušenosti mě učí, že za moudré se považují ti největší debilové.

16 0
možnosti
JB

J50a75n 26B18u94r73i57a19n

9. 8. 2017 11:28

A tím máte na mysli p. Halíka či p. Vyorala? (ani u jednoho jsem nezaznamenal, že se považuje za moudrého člověka).

2 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik