Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

Tesi, kdyz dokaze clovek souhlasit (v nekterych vecech) i s tim, s nimz se povetsinou rozchazi. A kdyz to rekne/napise. Diky!

2 0
možnosti
MM

Jen by mě zajímalo, která je ta správná strana, za kterou je třeba kopat.

0 0
možnosti
TP

T80o63m45á92š 48P11í80c64l

18. 8. 2017 10:52

Myslím, že bych se v 99 % orientovat dokázal, kdy mě zavřou a kdy mě budou plácat po zádech (ač budu dělat v podstatě totéž).

6 0
možnosti
Foto

Jen musí být LEVICOVÝ. Pak je aktivistou. Je-li pravicovým (sic!), pak je to fašista, nacista, cokoli-fob... Přestože je fašismus levicovou ideologií.

37 1
možnosti
TV

Podepisuji. Jsem rád, že si toho pár lidí ještě všímá. Palec nahoru.

1 0
možnosti
PB

P61e89t62r 88B23u83r46i42a21n

18. 8. 2017 10:41

Tak už nám tu jen chybí, aby si prformeři uspořádali svůj pochod a požadovali na něm náš respekt za své kulišárny.

17 0
možnosti
TV

Radši bych to neříkal (nepsal) na hlas. Nebo budete mít za chvíli Klusáka za dveřmi - ať mu sepíšete scénář (dokumentu) :)

0 0
možnosti

Díky. Mně se vždycky otvírala kudla v kapse, když někdo poukazováním na uměleckou hodnotu sprejerských výtvorů obhajoval to, že sprejer svým veledílem zničil fasádu soukromého domu, jehož majitel se ho o to neprosil.

26 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik