Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Člověku v tísni posílám rád pravidelně peníze a posílat budu. A blog soudruha Vyorala mě utvrdil v tom, že dělám dobře. Já Vím, že tyto peníze jdou potřebným lidem. Nyní je mně jasné, že Ti, co se nejvíc ohánějí křesťanstvím vůči islámu, zapomínají na jednu z křesťanských zásad a tou je pomoc trpícím.

8 11
možnosti
TV

Muzete mi nastinit, jak arabske bilboardy (za stovky tisic korun) v CR pomahaji trpicim? Nejedna se podle Vas alespon ciste teoreticky o ideologickou/politickou agendu?

21 3
možnosti
VK

Nejvíc kvičí ti, kteří na neziskovky nadávají kde mohou a v životě nepřispěli, nebo jen sbírali víčka Milošovi na Klokánky. Argumentovat platbou daní, v případě podobných frustrátů také pochybuji, nebo platbou koncesionářského poplatku je stejné, jako tvrdit, že když jsem si koupil svačinu v obchodním řetězci Billa, tak sponzoruji hokejovou Spartu.

9 11
možnosti
JZ

Správně Václave.

6 4
možnosti
MM

Spočítejte kolik peněz jste osobně poslal do Člověka v tísni, já je vám pošlu.

5 0
možnosti
TV

A poslete to i ostatnim?

3 3
možnosti
JS

Obávám se, že máte pravdu. Problematická je už forma této kampaně, která primárně pracuje s negativními asociacemi. Po četných tragických událostech ve světě nelze očekávat, že si lidé budou velké černé arabské nápisy spojovat s něčím pozitivním. Pozornost se jim sice vzbudit podařilo, ale s pomocí nejbulvárnější metody. To, že výsledkem nakonec bude nějaké "odhalení" v podobě poděkování Česku za podporu, už nesmaže tuto úvodní pachuť. Dá se celkem dobře odhadnout, že ta kampaň bude obsahovat určitý "výchovný" moment, kterým hodlají zadavatelé kampaně "napravovat" vztah Čechů ke světu islámu. Obávám se, že to lidé budou oprávněně považovat za provokaci a prohloubí to pochybnosti o tom, že organizace Člověk v tísni vynakládá získané prostředky smysluplně.

34 0
možnosti
TV

Naprosty souhlas. Vystihl jste to presneji, pragmaticteji a narozdil ode mne "neagresivni" formou ;). Diky

8 0
možnosti
JH

Vidím to podobně, Člověk v tísni je pro mne mrtvý už takových deset let:-)

13 3
možnosti
Foto

Každý rok přemýšlím komu něco pošlu na "dobročinné účely". Vzhledem k tomu jak tepete do Člověka v tísni, tak letos asi dám zase něco jim.

7 12
možnosti
JH

Jako vždy racionální přístup:-)

5 1
možnosti
Foto

silně mi připomínáte komentátory Rudého práva v sedmdesátých letech - dikce, slovník , údernost, jasný nepřítel, .....

11 4
možnosti

A k obsahu náhodou reagovat neumíte?

3 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik