Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Tak já toho Drahoše opravím, měl říci:

"Obdivuji jak vzpřímeně, pevně s rozhodně čelil Zeman život ohrožujícímu napadení a jak bleskurychle zabránila ochranka bezprecedentnímu ňadernému útoku, to že objemově se jednalo spíše o minimální exemplář, nemohli výborně vycvičení svalovci předem vědět. V bezmezné úctě jsem chtěl okamžitě seknout s kandidaturou, ale ještě jsem se rozhodl poníženě poprosit Ovčáčka, zda bych mohl hrdinovi Zemanovi naposledy sekundovat v nějaké TV debatě. Tit sem, tit tam, tohle se mě, srabovi, nemůže nikdy stát." Doufám, že jste nyní už spokojen. (Termíny ŇÚ a o titech jsem si vypůjčil z jiné diskuze)

0 0
možnosti
JV

Evidentně jste při své zaslepenosti nic nepochopil

0 0
možnosti
Foto

Mě ta forma protestu docela líbila, ale co ty lentilky?

0 0
možnosti
Foto

Jako obvykle, kecáte

1 4
možnosti
AT

Tohle bych dal do VIP sekce jako křišťálový příklad demagogie

9 9
možnosti
TV
AR

RvRv A raději opět svá moudra opět uplatňujte na webu Nová republika.!!

5 6
možnosti
Foto

Tak to už je dost zoufalé....;-)A bude huř....;-D

7 9
možnosti
Foto

Od Drahoše? Tak to jistě.

9 1
možnosti
JH

Jestli ve 2.kole vyhraje "eurohujer" Drahoš, jeho podpis DUBLINU 4, který nám "zaručí" stálý příjem migrantů, je hotová věc! (via Hynek Charouz)

18 6
možnosti
LB

Á prozemanovská kampaň už vypukla. Jen by mě zajímalo, z čeho usuzujete (zvlášť po včerejším incidentu ve volební místnosti), že Zeman by nás před přílivem migrantů ochránil?

Evidentně má dost práce sám se sebou :-)

5 11
možnosti
ON

O38n88d36ř19e88j 86N44ý95č

13. 1. 2018 16:11

Milda ti padá. Měl bys v tom špinění Drahoše přidat.

7 9
možnosti

Podle posledních informací se jednalo o aktivistku z teroristické organizace Vemen.

6 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik