Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D92a13v73i94d 97V56l72k

9. 2. 2018 11:57

To chce žaludek, ty vaše blogy číst. Mindráky, nenávist a malost z toho jenom stříká. Co se to s vámi stalo chlapče?:-/ Vás kdyby mi moje dcera přivedla domů, tak Vás ženu motykou až na hranice okresu. Strašný pane Vyorale!!! Rv

18 8
možnosti
KT

Nejste, Davide, k Tomíkovi trochu nemilosrdný? Básníci jsou už holt takoví, když přijdou o iluze. To víte, ty jejich hypersenzitivní duše...

6 0
možnosti
Foto

Vy jste neuvěřitelně drzý

9 6
možnosti
DV

D96a33v17i68d 18V53l12k

9. 2. 2018 11:59

Já bych spíš řekl prolhaný, zakyslý, zneuznaný, zamindrákovaný a zlý Marie.

12 6
možnosti
Foto

Ale není to málo? Proč jen jeden stínový prezident???;-D

7 2
možnosti
MM

Dost primitivní článek, ale co od vás očekávat...?!

14 4
možnosti
Foto

Ale daleko důležitější otázkou je, co se dá očekávat od Vás, pane Mudro? Kromě občasného poštěkávání asi nic kloudného, že?

4 3
možnosti
JZ

Pavel Fischer je někdo, Vyoral je nula.

14 5
možnosti
DV

D42a77v61i66d 91V46l22k

9. 2. 2018 12:00

Honzo to ani nemusíte psát to je dané.Tenhle zlej blog, to je Vyoralovo maximum.

5 5
možnosti
JB

J23a44n 41B53u52r77i77a22n

9. 2. 2018 11:26

Opoziční strany všude běžně mají své stínové ministry, kteří říkají, co skutečný ministr dělá špatně a jak by to dělali oni lépe. A nikdo kvůli tomu nové budovy ministerstev nestaví.

Nevím proč by to nemohl udělat jeden z neúspěšných kandidátů na prezidenta.

11 2
možnosti
Foto

Tady souhlasím. Pokud chce někdo za 5 nebo méně let kandidovat, tak ať "stínoprezidentuje", jak se mu líbí.

"Po návratu do Prahy jsem pracoval jako vrchní ředitel sekce bezpečnostně-multilaterální na Ministerstvu zahraničních věcí ČR, kde jsem se kromě jiného zabýval kybernetickou bezpečností. Po odchodu z ministerstva jsem působil jako poradce pro strategické a bezpečnostní otázky pro vládní i nevládní sektor. Od roku 2015 jsem byl ředitelem Ústavu empirických výzkumů STEM.

5. října 2017 jsem oznámil svou kandidaturu v prezidentských volbách 2018."

https://www.pavelfischer.cz/o-mne/zivotopis/

Toto je oficiální životopis Pavla Fischera. Chybí mi v něm dvě věci:

1. Datum narození

2. Současné pracovní zařazení

Ale jinak, ať si stínuje, jak ctěná libost. Pokud mu to někdo bude uveřejňovat...

6 0
možnosti
KT

Pozor! Pozor! Náš mladý rozhněvaný muž jde opět do akce!

14 3
možnosti
MM

A to jde do akce jako "vítěz" proti "poraženým".

6 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik