Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyby ještě poslední odstavec začínal na "inu", vsadil bych se, že ten blábol sepsal Olšer v rauši, velmi neblahé paměti...:-/

12 15
možnosti

Jany Klusákové jsem si vždycky vážil. K tomu Sorošovi nemusela.

3 1
možnosti
PK

Nevím co tyto lidi spojuje jen občas když narazím na Pehe, tak to ve mě vzbuzuje salvy smíchu jak ty slátaniny někdo koupí a čte.....;-D;-D;-D

41 7
možnosti
Foto

A jak dlouho na něj narážíte, v jiném komentáři jste mi napsal, že jste tu dlouhá léta nebyl. Vy jste si ty slátaniny nechával posílat do zahraničí?

2 2
možnosti
Foto

Velmi zajímavé informace, karma R^

32 9
možnosti
JL

Kritickým myšlením, řekl bych, pěkný hanopis. Některým z toho až srdce zaplesá.

Ten Soros, to je vtělený ďábel.;-D

18 10
možnosti
Foto

Je na tom snad něco hanebného, když někdo působí v Sorosově OSF?

Vsadila bych se, že tuto skutečnost uvádějí ve svých CV téměř hrdě.

6 1
možnosti
MV

pokazde jsem omlouval Vase psani nejakym zoldem - ostatne, souhlasil jste, ze se sejdeme na pivu a ja porad na navrh setkani cekam - zminil jsem, ze jsem pracovne dost mimo, ale ted uz cas je

ale po tomhle fizlovsky zlym blogu by mi prestala chutnat i jinak oblibena plzen

za tohle by slusnymu cloveku nestal jakejkoliv zold a kdyz mi jiste sdelite, ze honorovan za takoveto hnusarny nejste, o to hure

14 14
možnosti
Foto

Vždyť uděla totéž, co zastřelený slovenský nocinář.

Ovšem ten měl ještě širší záběr, dokonce se nebál spekulovat.

7 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
13 4
možnosti
JB

J53i71r81i 45B16o20r

4. 3. 2018 13:05

Je třeba vymýtit toto sémě.Republiku si rozvracet nedáme.!

8 5
možnosti
Foto

Proč hned chcete mýtit?

3 0
možnosti
SN

:-)......Napsal jste to výborně, ale..jak vidno z diskuse, už jste onálepkován, jak třídní nepřítel ! Díky, z podrobnou informaci, alespoň víme s kým máme tu čest se potkávat ve vystoupeních v ČTV. R^R^R^

48 11
možnosti
Foto

s tím nálepkováním si začal autor blogu.

7 6
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik