Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Z deseti nabídnutých lidovek tam je 8 českých a 2 moravské, ani jedna slezská...

1 0
možnosti
TT

A přitom jsou ty moravské hezčí. Ale navrhoval Pražák.

0 0
možnosti
TT

Vypadá to neškodně. Akorát to budou prošustrovaný peníze, leda by se to používalo v hudební výchově od Lisabonu po Helsinki. Moment... existuje ještě nějaká hudební výchova ve školách?

1 0
možnosti
SS

Pochopitelne, ze existuje. Vadi vam to ?

0 0
možnosti
RJ

Tak jsem to tam odhlasoval. Nabídka byla slušná, bylo z čeho vybírat. Celá tato akce mi přijde naprosto v pohodě.

0 0
možnosti
DK

Zahlasoval jsem - většinou Karla Kryla a modernější věci jako je Plíhal - z lidovek jsem navrhnul Ach synku, synku a pak jsem se dozvěděl, že je v dětských písních. 8-o

Tak jsem jim do dětských navrhnul Statistiku - což je geniální píseň. Ještě by tam mohla být i Když se načančám.

A chybí mi tam speciální kategorie písně od Járy Cimrmana.

0 0
možnosti
LT

Za Českou republiku bych do zpěvníku navrhoval písně: Jožin z Bažin a Vojebali naši Anči na pavlači pokrejvači.

3 0
možnosti
TR

Ještě pár podobných blogů (jiné ani psát neumíte) a nominace na blogera roku od vašich místních diskuzních kývačů je zaručena!!!

1 1
možnosti
JB

Cože zpěvník do škol? Co si ti zvrhlící vymyslí příště? Učebnice? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že Velká Británie odchází, jejich "What shell we do with drunken sailor" byla mou nejzamilovanější a jak fungovala v hospodě...:-).

3 0
možnosti
LC

Že to není pravda? Kurňa, řekněte, že to není pravda! Nebo fakt je?:-/

5 0
možnosti
JJ

J50i81ř42í 26J88a21n11d94a

30. 4. 2018 22:12

Já nevím, ale proč byste si takhle večer nemohl zazpívat třeba:

Csángó magyar, csángó magyar

Mivé lettél csángó magyar

Ágról szakadt madár vagy te

Elfeledve, elfeledve.

Na oplátku si třeba litevský či francouzský pracující zanotuje "Já do lesa nepojedu ...", nebo si portugalský rybár vesele zajódluje.

A hned k sobě budeme mít tak nějak blíž.

9 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik