Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smutné číst příspěvky některých diskutujících. Já oceňuji, když někdo dokáže jít s kůží na trh, dobře zpívá a hraje. Vlčí smečka dokáže tak akorát výt, případně kousnout zezadu do kotníku. Na víc se nezmůžou, ale to už je jejich trčící vizitka.

5 0
možnosti
PU

P95e40t19r 63U94h14e26r

30. 5. 2018 11:54

Tak já taky dokážu ocenit, když někdo dobře hraje a zpívá. Ale Vyoral není ten případ ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ta píseň, co nezvítězila v Zlatém palcátu, ale přesto téměř zlidověla, se mi líbí víc:

"...My máme naše ptáci z ócele, lítáme na nich vzhůru dó nebe..."

Jinak by to bylo, Tomáši, dobrý, jen tomu schází tak nějak ten prožitek. Takový pěvec Banga, ten by tu Markétku pojednal tak nějak víc chlapsky.

;-D;-D;-D

1 1
možnosti
Foto

Karma za článek i za song !

4 0
možnosti
LB

Škoda, že autor propásl festival politické písně v Sokolově. Palma vítězství by jej určitě neminula :-)

6 1
možnosti
VV

Take si myslim.

Pisnicky o vrazich z Wall streatu y azapadonemeckych revansistech byly tenkrat ocenovane.

rekl bych, ze autor jaksi zaspal temer pul stoleti, nebo to ma jinou pricinu.

1 4
možnosti
AL

Pobavil jsem se!

Karma.

;-DR^

4 0
možnosti
VM

Kdosi tady komentoval, že s tou totalitou v textu je to špatně. Já osobně si myslím, že by bylo dobré popídit se někde po definici prvků totality a možná by řada lidí byla překvapena :-)

Každopádně, mějte neustále na mysli, že nejlepším otrokem je ten člověk, který uvěřil, že je svobodný :-)

Za mě je to hezké konstatování stavu společnosti.

5 0
možnosti
MV

Takhle podobně skládal Neználek...

6 0
možnosti
VV

I Viteslav Nezval.

tak si zazpivejme Zpivam zpev miru a nehadejme se.

1 0
možnosti
Foto

Je mi Vás líto dlouhodobě, dnes obzvlášť....

8 4
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik