Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

My dělnická třída si republiku rozvracet nedáme....jako bych to někde slyšel. Autor také skočil na modní trend třídního boje proti jinému názoru.

0 1
možnosti
Foto

O32t14a10k32a23r 43S64e12k38l

12. 6. 2018 17:15

No , Cvilín se nějak odmlčel , máme za něj plnohodnotnou náhradu . Važme si toho , mladý komunista ( zřejmě) - to je dneska vzácnost .:-P

2 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 2
možnosti

Doporučuji přečíst toto dílko na serveru Protipoud s příslušnými fotokolážemi. To je teprve fičák! Nebo na serveru Rukojmi.cz, kde se rázem octnete ve vybrané společnosti autorů jako Olšer, Cvalín, Jakl...

http://www.protiproud.cz/politika/3823-kavarensky-dychanek-na-vaclavaku-prehlidka-demokratu-stiticich-se-lidu-soudruzi-se-pri-projevech-docista-zajikali-proc-je-referendum-cervenym-hadrem-na-kulturni-frontu-je-spoleh-ohlednuti-za-slovenskem.htm

1 0
možnosti

J67i75ř80í 10B98r97a33d75a

11. 6. 2018 13:09

Já výsledky voleb respektuji. Co se mi hrubě nelíbí, je to, že by premiérem měl být soudně uznaný spolupracovník STB, trestně stíhaný. Nelíbí se mi ani to, že by vláda měla být podpořena stranou, která je pokračovatelkou strany, která v ČR 40 let ničila hospodářství, lidské vztahy a kulturu. No a do třetice se mi nelíbí, že toto podporuje několikanásobně soudem uznaný lhář, prezident ČR, který místo toho, aby celý proces nějak postrčil, tak už 9 měsíců nemáme vládu s mandátem vládnout a využít toho, že ekonomika jede, k tomu, abychom se nechystali na roky, kdy tak dobře nebude.

A neříkejte mi, že pokud mi tohle všechno vadí, tak nemůžu jít a nesouhlas s tím, jak vrcholní politici (ne)fungují, vyjádřit. Nechápu, proč hned takové lidi musíte stejně jako prezident a parta jeho patolízačů, přisátých na vydatný cecek veřejných financí, nálepkovat trapným a nicneříkajícím označením "pražská kavárna". Nejsem z Prahy, do kavárny nemám čas chodit, narozdíl od Babiše, Ťoka a spol. opravdu makám, a při pohledu na svou výplatní pásku, na které vidím, kolik já a můj zaměstavatel odvedeme státu na daních a pojištění, se mi chce jít taky protestovat proti tomu, za jaké peníze Babiš a spol. nic kromě čistek nedělají. Ano, nemají mandát, ale to je jen jejich chyba.

6 1
možnosti

J62i32ř42í 53B42r31a18d92a

11. 6. 2018 13:14

(překlep) ...abychom se nAchystali ...

A ještě jedna věc. To, že volby vyhrály strany, které jsem nevolil, neznamená, že po nich nemůžu chtít, aby stát a jeho finance spravovali co nejlépe. A to se teď neděje, už několik měsíců a dokonce několik let, kdy ANO byla ve vládě. Stačí se podívat, jak třeba "makal" Ťok ohledně mýtného systému a dálniční sítě. :-/

1 1
možnosti

slušnej výplach mladíku...

1 0
možnosti

Klasický blábol internetových demagogů. Máte právo se vyjádřit jednou za čtyři roky a mezitím držte hubu a šoupejte nohama, ať se děje cokoliv.

Moc zvláštní představu o demokracii a občanské společnosti tu ve středu Evropy máme, jen co je pravda...

5 1
možnosti

Je mi přes padesát, a tak jsem si hned při čtení tohoto blogu vzpomněl na Rudé Právo a podobné. Moc hezky pán píše, tak nějak po bolševicku.

10 0
možnosti

Jo, málem jsem zapomněl pozdravit svého ctitele - Standu Nováka!

4 4
možnosti

Též mám rád jeho mínusy. Potvrzují mi správnost mých myšlenek.

4 4
možnosti

Článek jak břitva.

Odpovídá tomu jak čtenost, tak hlavně karma.

Takže příspěvkům občana Trčálka (nejen zde) rozumím.

:-)

11 8
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik