Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K63a98t44e95ř12i33n38a 50T94y24c19o23v42á 9540321656145

vždycky to byl vrcholový pozér, kdyby to byla olympijská disciplína, měl by Vatikán jisto. ČR ne, ze tu on nekope

+1/−1
11.6.2018 0:33

J29i49ř53í 79M51í97k35a 7698332497950

To s tím "Ježíš tam není Ježíš ale symbol" mě taky dostalo.

Všechno je to děsně symbolické... a proto i vlajka musí být česká. Nemohla to být neexistující vlajka fiktivní země, pokud jde jen o symbol?

Údajně ten režisér pro každou zemi, kde hru hrají, mají vlajku dané země.

Je na tom znát taková ta obecná bezpáteřnost tohodle mentálního směru... provokovat, mít záměrně okatě kulturně citlivý obsah, aby se pak distancovali, že to je jen hra symbolů, která vlastně není vysazená vůči někomu jednomu konkrétnímu, i když se to nám kulturním prvoplánovým barbarům, tak může jevit.

Ve hře údajně zaznívají nadávky vůči divákům následované apelem na "svrhnutí fašistické vlády".

+10/0
8.6.2018 11:02

J97i46ř57í 29M30í92k83a 7418982577860

On to viděl dvakrát? :-)

No i řada lidí tu hru v médiích obhajujících tvrdilo, že jim osobně se nelíbí resp. vidět nechtějí. On se mrknul dvakrát a líbilo .. zajímavé

0/0
8.6.2018 10:50

J55i19ř16í 24Z13a83p10l80e63t33a91l 2270488612704

Multikultifilní demagogové tentokrát bodují. Zcela se jim podařilo přenést diskuzi na to, jestli se jedná o kvalitní hru nebo brak. Přitom jde ale spíš o to, s jakou pravděpodobností by Halík našel skrytou hloubku ve hře, kde by Abdul s Hasanem znásilnili Pannu Marii a ejakulát by otřeli saúdskoarabskou vlajkou. Já říkám, že ta pravděpodobnost je nižší, než že pan Roth někdy vyjádří nesouhlas bez osobní invektivy.

+13/0
7.6.2018 23:53

M68i82r56o46s69l42a98v 88K54u96l77h60a93v21ý 5609472341

R^R^ Nejlépe, dle vzoru Halíka, je dobře si ho poslechnout dvakrát; což jsem udělal s jeho účastí spolu se Žantovským na DVTV. Opět ta sebestřednost povyšování nad ostatní.

P.S.

K panu Vajdíkovi : hází křesťanství a islám do jednoho pytle; ten základní rozdíl je, že křesťanství ve svých svatých textech nevybízí k zabíjení nevěřících a nestaví lidsky jinověrce o jedno či dvě patra níže, kdežto islám tak činí opakovaně a systémově. Je mnoho dalších rozdílů i ve vnitřní organizaci a doporučení.

Jistě, jako ateistovi to může být lhostejné, ano, tak ať je, ale ať se nepouští do pseudo odborného hodnocení.

+10/0
7.6.2018 23:19

P14e70t61r 96Š70i44r82o32k84ý 4331673417

Já mu rozumím - Ježíš není Ježíš a Halík není Halík:-).

+3/0
7.6.2018 23:07

T73o53m39á79š 68T31a25t57í51č21e26k 5230202270698

Karmu jsem dal, ale je to na můj vkus příliš politicky korektní. Opovržení vůči tomuto věčně hloupě žvástajícímu nefachčenkovi bych si přál vyjádřit poněkud jednoznačněji. ;-)

+13/−2
7.6.2018 21:43

P48e85t51r 71B53r92o44d90s18k71ý 5226223625479

...... "jest mým oblíbencem,- zrozen byl pro manipulaci, fabulaci, podvod a lež, - sebestřednost hraného intelektuála je ten nejmenší hřích,- však zrada všech ideálů a hodnot křesťanských jej pasuje na piedestal nemravných, amorálních, zkažených a asociálních jedinců, hnedle po boku Jidáše !",- .....těším se na TEBE, synu! Lucifer.

+8/0
7.6.2018 20:22

M56i75c30h22a32l 33S30e24d52m39í32k 3759615596451

Článek jak z Radia Jerevan.

Halík nikde neřekl, že je prorok, jak máte v titulku. Řekl "myslím, že je úloha filozofa říct „podívejte se na to ještě z jiné stránky“. Koneckonců to byla stará úloha proroků a my teologové jsme TROCHU jejich dědici."

Zcela mimo jste výrokem, že Halík "bere jako fakt, že automaticky půjde do nebe". Takto interpretovat větu "Představte si, být zavražděn u oltáře, no to je na svatořečení, na mučednictví, jak já se do toho nebe dostanu, to by byla nejkratší cesta...", u které se Halík uculuje a pak se směje, může jen naprostý mimoň. Halík dostává spoustu nenávistných dopisů a občas se objeví něco jako popsaný případ s politím, takže větší násilí se vyloučit nedá.

+4/−4
7.6.2018 19:27

P82e59t27r 23B26u78r84i80a88n 4111106464448

;-D blbec

+2/0
7.6.2018 18:05

Z77d22e53n44ě39k 58B78á66r43t95a 2573824827275

Blbec je ten,kdo na místo autentického rozhovoru s Halíkem dá přednost přihlouplým lžím,manipulaci a demagogii autora....pokud Halík v rozhovoru něco říká s humorem a autor to vydává za vážně míněná slova mám pocit,že od autora je to prasácká manipulace.Vy ne....?

+2/−3
8.6.2018 6:00

T71o98m42á31š 26P82í40c72l 3876613941497

Ano, Halík je velmi pro humor, dokonce o tom napsal pár textů ;-D;-D;-D

+4/0
8.6.2018 6:32

Z31d77e90n48ě32k 31B33á83r78t74a 2263774407315

Já Vám přece Vašeho nového dábla,proti kterému je třeba "bojovat" neberu.I filosofa Karla Čapka nakonec uštvala luza,která si myslela,že dělá "správnou věc"....

+1/−4
8.6.2018 6:44

P11e65t26r 25B30u64r42i95a66n 4191896674778

Vaše argumentace mi připadá jako obhajoba Zemana. Když řekne nějakou vulgaritu, urážku, nebo zjevnou lež, je to jeho osobní názor anebo ironický bonmot. Vše ostatní jsou státnická vyjádření nejvyšší kvality.

0/0
8.6.2018 9:52
Foto

F29i61l46i49p 64V82a44j18d57í88k 8523566350611

Halík má pravdu. Ty reakce "Ježíš znásilňuje muslimku!!! Ááááááááá!!!" jsou prvoplánové a emocionální a lidi by měli používat kritické myšlení a měli by si vážit svobody.

+2/−3
7.6.2018 17:45

P58e42t92r 33B26u52r85i60a39n 4161716454738

Svoboda neznamená někoho lživě napadat. A hra lživě napadá křesťany, že oni můžou za všechen ten teror, páč si začali jako první a tak jim ty atentáty patřej.

+4/0
7.6.2018 18:07
Foto

F83i87l80i33p 39V41a62j54d63í26k 8383766230571

Svoboda znamená, že můžete vyjadřovat své názory, přestože v očích některých lidí je to "lživé napadání, které je potřeba umlčet". Pro muslimy je kritika islámu "lživé napadání, které je potřeba umlčet", souhlasíte tedy s tím, že kritika islámu by měla být zakázáná?

+2/−2
7.6.2018 18:12

M86i91l18o36š 72D73v39o79ř46á34č25e65k 2515348430104

Tady nekdo neumi rozlisovat kritiku spatneho a kritiku lzi o dobrem.

+2/0
7.6.2018 18:55
Foto

F16i42l92i46p 70V34a68j17d29í26k 8923976130781

Tady se někdo nedokáže povznést nad svoji perspektivu a vidět, že to co jeden vidí jako dobré může být pro jiného špatné. A mimochodem křesťanství a islám jsou dvě kupy lží, takže jestli nemáte rád lži, tak byste měl zakázat oboje náboženství.

+2/−6
7.6.2018 19:02

M75i94l49o39š 38D73v47o97ř44á72č10e54k 2175448980234

Frljic jako vyhradni levicak se opravdu dokazal povznest a uboze nepospinit druhemu, co pro nej zakladni. A zhodnoceni poznamky, kdo tadu ma zuzenou perpektivu necham laskave dalsim ctenarum.

+3/0
7.6.2018 19:11
Foto

F75i21l30i30p 25V32a43j30d20í25k 8673496290521

A viděl jste tu hru, ano?

0/0
7.6.2018 22:15

P56e46t81r 42B54u49r70i11a94n 4141366674438

No hlavně že vy jste studoval křesťanství, když už výše píšete, že je založeno na lži. Fakt miluju ty diskutéry, kteří si neuvědomují, že jejich argumenty musí platit univerzálně a ne jen jedním směrem.

+3/0
7.6.2018 22:33
Foto

F57i72l70i79p 60V71a30j13d27í86k 8823576590721

Hned první věta v Bibli je v nesouladu s vědou.

0/0
7.6.2018 22:50

P15e19t27r 57B79u58r25i30a52n 4171356124538

;-D;-D;-D;-DSvoboda znamená, že můžete vyjadřovat své názory, přestože v očích některých lidí je to "lživé napadání, které je potřeba umlčet".

Málokdy potkám diskutéra, který vytrvale vyvrací sám sebe. To umí asi čtyři-pět tady z diskuzí.

+4/−1
7.6.2018 23:01
Foto

F73i14l19i34p 26V88a63j10d71í46k 8543876870561

To není úplně přesné, spíš bych řekl, že vyvracím to co píšete vy.

0/−2
7.6.2018 23:18

P31e53t28r 93B58u96r88i97a95n 4851856774878

Prvně tvrdíte, že když má někdo jiný názor není to lež, nýbrž má na to právo a pak tvrdíte, že bible je v nesouladu s vědou, tudíž je to lež. Navíc víra a věda jsou přirozené protiklady.

+4/0
8.6.2018 0:05
Foto

F84i41l52i27p 71V34a69j76d38í22k 8773576410701

Já tvrdím, že když má někdo jiný názor, tak má právo jej mít. On svůj považuje za pravdu a vy svůj považujete za pravdu. A to, že vy ten jeho považujete za lež nebo on váš považuje za lež nenzamená, že máte právo se vzájemně umlčovat.

0/−1
8.6.2018 8:01

P18e15t46r 79B12u91r69i68a98n 4981876414528

Nesouhlasím. Pravda jsou fakta a ne to, jak to někdo cítí. Pokud byly Křížové výpravy už jen reakcí na předchozí rozpínavost Islámu, a to lze lehce historicky dokázat, potom Evropa a Křesťané nejsou těmi, co si za terorismus můžou. A pokud Islám evidentně pošlapává lidské hodnoty, a těch příkladů jsou desítky, potom je jeho kritika oprávněná. Ta hra v podstatě omlouvá terorismus jako něco, co je přirozený vývoj a to je už na hraně zákona. A jen tak mimo diskuzi: teroristé v Evropě vraždí a znásilňují ne z historické msty, ta je jim totálně šumák, ale z titulu svého fanatismu a primitivnosti. Dělali by to tak jak tak. Tedy i v tomto je hra jedna velká lež.

A propó, svoboda opravdu neznamená to, že můžete vyjadřovat lživé názory a osočování. Viz Zeman, který je u soudů jako doma.

+2/0
7.6.2018 22:31
Foto

F55i84l16i23p 48V39a20j75d24í39k 8933376250631

A tedy pointou té hry je to, že za všechen terorismus mohou křesťané, ano?

0/0
7.6.2018 23:15

P85e54t24r 16B26u10r65i28a88n 4891486154758

Píšu to výše několikrát. Že si za to můžou sami, protože je to důsledek vývoje jejich činů.

+1/0
8.6.2018 0:03
Foto

F94i25l72i53p 27V82a92j26d30í53k 8163636190111

No ale pan Halík tu hru pochopil jinak. Takže to je jen otázka toho jak tu hru interpretujete. A viděl jste ji vůbec?

0/0
8.6.2018 8:07

P59e42t89r 16B85u74r75i16a81n 4531836814258

Prosím vás, pokud se budeme bavit o tom, že máme plně respektovat každého, kdo cokoliv pochopí jinak, to pak nemusíme diskutovat, protože všichni mají pravdu ve všem. Co ta hra přesně vyjadřuje, to jasně řekl její autor. A je to i logické, protože historicky Ježíš nemohl znásilnit muslimku, tedy musí symbolizovat celou křesťanskou církev, která prý to násilí rozpoutala. To bych taky mohl říct, že za miliony obětí komunistů může kapitalismus, protože ty násilnosti podnítil a vy byste, podle vaší logiky, mi nemohl odporovat, protože já to tak chápu.

0/0
8.6.2018 9:47
Foto

F52i89l65i26p 32V98a33j44d79í98k 8663506190421

Lidi se můžou vzájemně respektovat i když je jeden z nich má pravdu. Pokud budete mít respek jenom k tomu kdo má podle vás pravdu a ostatní umlčíte, tak v případě, že se ten člověk ve skutečnosti mýlí, tak se tím od pravdy úplně odstřihnete.

V popisu hry to nějak nevidím, že by křesťané byli zodpovědní za vše. Vlastně, slovo "křesťan" tam vůbec není. "Inscenace zpochybňuje nejen situaci ve světě, zpochybňuje Evropu jako celek.." - tedy zpochybňuje celý svět, ne jen Evropu.

0/0
8.6.2018 16:31

T69o69m33á70š 98T61a90t63í67č56e10k 5420292100288

Halík nemá pravdu, a to proto, že už ten znásilňující "Ježíš" je natolik prvoplánový, že jakákoliv obhajoba té škváry ve jménu umění je prostě výraz nebetyčné hlouposti a z ní pramenící bezedně trapné nadutosti - jak je tak nějak napsáno v článku.

+8/0
7.6.2018 21:46
Foto

F19i90l98i43p 10V77a73j39d86í88k 8413196770251

Aha, takže pan Halík nemá pravdu o prvoplánových reakcích křesťanů, protože ta hra byla taky prvoplánová. To teda není moc logické.

0/−4
7.6.2018 23:12

T61o90m49á44š 64T43a45t21í30č23e82k 5620612360978

Co takhle se naučit číst? - Nemá pravdu, když se v obhajobě toho superprvoplánového paskvilu prvoplánově odvolává na umění.

+6/0
7.6.2018 23:21
Foto

F68i32l66i13p 43V60a88j74d51í75k 8423916950921

Vy neumíte číst. Já jsem mluvil o jiném jeho názoru, že je pravdivý. Nemůžete mi oponovat tím, že Halík nemá pravdu a vytáhnout jiný jeho názor. Samozřejmě některé jeho názory jsou správné a jiné nejsou.

0/0
8.6.2018 8:05

T83o19m30á80š 84T52a94t18í92č84e45k 5840722780778

PS: Prvoplánovitě rozhořčení křesťané sem, prvoplánovitě rozhořčení křesťané tam.

+1/0
7.6.2018 23:23

J29i27r24i 22B13o87r 8301194522743

Já si myslím že Halik byl Drahošův poradce.

+2/0
7.6.2018 17:34

G80u10s11t73a92v 87K10ř52í25ž 5362385725426

Tak jako je Frljić profesionální provokatér, je Halík profesionální intelektuál. Oběma to dělá náramně dobře. Hledat v jejich vyjádřeních nějaké pravdy znamená jen ukájet jejich ega a hrát jejich hru: "hle, jak jsem provokativní" X "ach, jak jsem na výši" :-P

+21/0
7.6.2018 17:04
Foto

J79a50k55u73b 23R72o27t96h 5749263941726

Mno, ohedně Frljiče souhlas, ale na druhou stranu u Halíka pravdu hledám a začasté nalézám. Mimochodem, co je profesionální intelektuál? To člověk, který například vystuduje FF UK a pak se nějak živí tím, co se tam naučil? Tak to jo, to potom joooo. :-/

0/−3
7.6.2018 19:44

J55i24r76i 83K88u94c88e20r38a 5207700946162

Halík je darebák. Vzdělaný, sebestředný, prolhaný darebák. Jsou lidé, kterým to nevadí, možná i imponuje - viz některá jména zde v diskuzi. Ale to je normální, každý darebák má vždy nějaké své následovníky. Pokud nepáší trestnou činnost, se studem za jejich názory, s rumněncem za jejicj slova, trpme je, neubližujme jim a doufejme, že jednoho dne prozřou. Basta.

+9/−3
7.6.2018 16:22
Foto

J28a91k56u83b 30R63o51t90h 5549813411626

Tak darebák, hmmmm. A co jako provedl tak darebáckého? Ťunťo. 8-o;-D

+3/−3
7.6.2018 16:38

J42i55r94i 78K56u83c34e84r78a 5297420856742

Je mi líto tvé nevědomosti, ale je zbytečné, v tvém současnému stavu chápání, snažit se ti cokoliv vysvětlovat. Snaž se Jakube, snad dojdeš i ty jednoho dne k prozření. Pak ti budu moci odpovědět. Ale ty se již nebudeš ptát. Neboť prozření ti dá i vědění.

+10/−1
7.6.2018 16:51

O41t46t43a 82Z31a51b39i83l78a17n54s35k50ý 9891947413316

;-D;-D

+1/0
7.6.2018 17:49
Foto

J64a69k94u51b 36R61o42t25h 5589633861696

a) takže bez odpovědi, jak jinak, b) tykejte si, ťunťo, svým parteigenosse, jo?:-/

0/−3
7.6.2018 19:39

J30i49r71i 24K97u54c32e14r56a 5707600896322

Odpověď jsem se snažil formulovat tak, aby porozuměl tázaný. Mrzí mne upřímně, že se mi to nepodařilo. Prostě se nedokáži snížit tak, jak je někdy potřeba. Omluv mne. S tím tykáním, Kubo... Oslovil jsi mne tak něžně - Ťunťo. To bylo z tvé strany vyknutí a já měl v tebou nastavené úrovni oslovování plynule navázat? Pokud ano, i zde se ti musím omluvit, že jsem nedokázal správně vyhodnotit tvé rozumové pochody.

+7/0
7.6.2018 21:50

M58i76l87o34š 30D42v43o88ř46á97č76e25k 2795888190804

Uvedene casti rozhovoru jsou dokonalou vypovedi o tom, ze pf Halik (prorok, filosof) nebyl momentalne v intelektualni forme. A to vyrazne. Proto prosim, pro tentokrat, o trochu shovivosti, kdyz tu pred nami stoji nekdo v koute kam zahnal sam sebe. Kde je takovy, jaky mozna ve skutecnosti z velke casti je.

+6/−1
7.6.2018 16:01
Foto

J49a16k92u75b 96R18o85t15h 5629363911506

"nebyl momentalne v intelektualni forme"

Človíčko, Donáško, a jak jste to ausgerechnet vy mohl poznat? ;-D;-D;-D

+3/−2
7.6.2018 16:03

M19i26l17o97š 44D61v14o13ř64á37č33e42k 2535358400124

Normalka, napoveda na telefonu.

+5/0
7.6.2018 16:10

SOUTĚŽ

BR17

Dnes je trendy přehnaná korektnost, říká Viktorie Besó. O její knížku si můžete zasoutěžit zde.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz