Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Orle Tomáši, dnes karmaR^ Mně to taky vadí...že děti... to by tak nevadilo, spíš že dospělí neznají Vrchlického...pořádně... třeba... jeho Rytíře Smila. Źe neznají Záviše...říkejte, ať si to nepletou se - z Falknštejna, s Kalandrou... prostě Záviše. Marné. Místo toho v rádiu řečený scvrklý pták a já to jen napíšu a homoeroticky se budu cítit až dorána. Nepouštět VltavuR^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, dneska máte za jedna, nikoli až tak za blog, ale že jste se nenechal zatáhnout do nesmyslné diskuze se svými odpůrci a řídíte se heslem, že OREL MUCH NELAPÁ!

8 0
možnosti
Foto

Omluva za to 2x, systém nějak zlobí.

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, dneska máte za jedna. Ne za blog, ale za to, že jste se nenechal zatáhnout do nesmyslné diskuze se svými odpůrci a konečně se řídíte heslem, že OREL MUCH NELAPÁ!

0 0
možnosti
PB

..... ááále, voni si to nějak ty fagani přeberou,- ani soudruzi neuhlídali všechno,- viz. Česká literatura,- básníci, ukázky z tvorby,- učebnice pro střední školy! (60/70 léta)

Franta Gelner - Píseň zhýralého jinocha

"Nezemru já od práce

nezahynu bídou

nezalknu se v oprátce

skončím sifylidou" .......... čeština na střední byla pecka a nikeho to nevohrozilo !

1 0
možnosti
LB

A na základní škole v 80. letech dostávali nejlepší žáci za odměnu Knihu apokryfů Karla Čapka :-)

Ovšem představa, že dnešní nezletilci tráví čas s uchem přilepeným k rádiu je

mimořádně potěšitelná.

0 0
možnosti
Foto

Řada z citovaných textů se pravidelně objevuje v dětských časopisech jako je Čtyřlistek anebo Dráček. Děti to vyžadují. Nedovedou si představit usínání bez Palahniuka. Sama jsem na to psala recenzi do Puntíka.

1 0
možnosti
KT

Kdoví, bez čeho si nedovede představit usínání pan Vyoral, když poslouchá Vltavu...

1 2
možnosti
Foto

Řada ukázek z kritizovaných textů se objevuje v časopisech pro děti jako je Dráček anebo Čtyřlístek.

0 0
možnosti
JZ

Já teda asi budu za literárního ignoranta ... citovat 120 dní by bylo asi trošku drsné, ale proč je zmiňována Lolita nebo Mechanický pomeranč? Může autor citovat nějakou nevhodnou pasáž?

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že autoři zmíněného ani nepočítali s tím, že to vůbec někdo bude poslouchat.. Možná, že jste je teď příjemně překvapil..;-D Jinak karma. R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji autorovi za článek. I já mám jinou představu o tom, co by se mělo vysílat

na Vltavě. Jsou věci, které člověka kultivují a pak věci, které jdou opačným směrem.

Dávám autorovi R^, za to, že se ozval a že mu to vadí, mě také.

10 0
možnosti
MV

no, pokud Vas osobne nekultivuji napr. Nabokov a Hollinghurst, napiste, co byste slysel z radia Vltava Vy a co tedy lidi muze kultivovat

2 1
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik