Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Na čtenost poměrně vysoká karma. Čtenáři čtou a karmují a nechtějí se utkat se zdejší štvavou smečkou.

Já dávám zaslouženou karmu rád.

Přeji Váženému autorovi pěkný víkend a co nejvíce úspěšných článků.

:-)R^

12 5
možnosti
JF

Zapomněl jsi Arnolde Amicusi na svou lásku ke svobodě a demokracii:-)....a než autor stvoří další, úspěšný článek, budeme si krátit ten smutný čas čtením těch tvých, kde tak tvrdě tepeš ty zločinné ušáky, ju?:-)

9 0
možnosti
PB

..... znám hodně celebrit a umjelců,- třeba Věru Bílou, Hutku, Svoboda (ale je to baba), Smetana (taky je to baba), skvělou kapelu Lunetic nebo tu Gypsy.cz s tem lídrem,- ..... no zrovna si nemožu vzpomenout na meno, neva,- ale ten Hezucky, je simvás, KDO ?!?

4 5
možnosti
PB

..... no to ste mi Fišer, Ševčík, Korn teda helfli;-D!,- mladí, krásní, zdraví, vzdělaní, uvědomělí a na výsost korektní, mi nemožete vážně prozradit, kdože to ten Hezucky vopravdu je ?!?,- ..... kolegialita, solidarita, humanita, svoboda a demokracie Vám je vopravdu cizí,- nebo sa bojite, že bych mohl byt kulturně na výši jako VY ?!,- styďte sa !

2 1
možnosti

Ha ha, náš mladý umělec odhaluje další ČT hnus, jen tak dál, mladíku:-)

11 0
možnosti
JJ

Je to fakt umělec , teď jsem objevil jeho skvělý song "Paroubek song" a smíchy se všichni se mlátíme, to jeho chachachacha chichichi mi bude znít v hlavě ještě hodně dlouho a kdo ví, jestli ho někdy vůbec z hlavy dostanu;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=AmgjSnUf0sk

6 0
možnosti
DT

Nezbývá, než doufat, že se pořad nebude časově křížit s Talkshow Jiřího Ovčáčka, protože na tu se již jistě těšíme, že?

5 2
možnosti
DR

"Po ČT, která na podzim ohlásila novou vzdělávací "zábavnou soutěž" odhalující "fake news" s Alešem Hámou a Halinou Pawlowskou coby lídry soutěžících týmu ..."

Ti moderátoři, no nevím nevím, spíš by to měli uvádět např. politologové Fištejn s Votápkem pod odborným dozorem Petříčka a Pocheho. ;-D

15 3
možnosti
Foto

A jako lektoři by mohli působit M.C.Putna s Jakubem Jandou.

14 4
možnosti
AM

A87d45a48m 29M88a77l80ý

9. 8. 2019 15:27

Autor zešměšňuje pořad, který zatím ani nebyl uveden :-/

5 4
možnosti
TV

To se nesmí? Pardon

11 4
možnosti
PK

Relax,to přežijeme...;-D

5 0
možnosti
TV

To nepochybně... ale proč neukázat na jejich volovinu?

6 0
možnosti
LB

Já teda nemůžu vystát tyhle týpky, kteří ještě neviděli ani jeden díl a už to kritizujou.

To bylo tehdy taky keců o tom, jak útvar proti dezinformacím na ministerstvu vnitra, kterej založil Chovanec bude jen trafika pro pár aktivistickejch blbečků, a vidíte:

Každej den přicházejí s odhalením skandálních lží, kterejm každej druhej uvěřil a každej třetí o tom rozesílal hromadnej mail.

Já su teda za sebe rád, že mě nějakej pořad poučí o medyjální gramodeskovitosti, páč su enem hloupej moravák ze středně velkyho města, ke kterýmu se chytré pražák dostane málokdy, aby mně vysvětlil, jak je všecko doopravy.

13 0
možnosti
TV

Prosím jakou lež Centrum pro Tvorbu Hodnověrných Hovadin a krásných obrázků (v angličtině) na Twitteru odhalilo? To by mě opravdu zajímalo.

4 0
možnosti
Foto

Také se těchto pořadů nemohu dočkat a Hezuckého Kachny jsou pro mě novinka. Díky. Myslím, že bych se u toho mohl dobře bavit..R^

7 1
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik