Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Plete si SSSR s Ruskem... Jo, to se mi v poslední době děje taky. Pořád mám zmatky v tom, kdy Rusko nemá s činy SSSR nic společného a kdy máme Rusko za činy SSSR velebit:-)

13 4
možnosti
JV

Je to docela jednoduché, co se podařilo, to se velebí, co je za hranou, může za to SSSR ;-)

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 3
možnosti
Foto

No to je blábol,to Vám diktoval ruský ministr kultury?Pokud vím,komunisté z Prahy 10 vyhlásili na obranu Koněva básnickou soutěž.To je šance pro Vás,zatím ta vítězná říkanka je dost slabost,Vy se toho ideologický jistě chodíte lépe a dáte do básně na obranu sochy celé své srdce... čekám na výsledek.

16 16
možnosti
Foto

Bláboly jsou Kolářova prohlášení, ta jeho i ta jeho papínka.

9 12
možnosti
JH

Okamžitě se mi vybavil titulek jednoho filmu: Ještě větší blbec, než jsme doufali....

8 9
možnosti
PS

P48e41t70r 96S71k13á44l12a

15. 9. 2019 14:46

To mně sice také, nechtěl jsem se ale do autora navážet.

8 4
možnosti

Tvl...to je materiál8-o8-o

10 4
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik