Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I kdybych připustil ten Váš blábol že Koudelkovi velí CIA, tak je to furt menší zlo, než že našemu moudrému prezidentovi velí Moskva.

12 3
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že za organizací CIA jsou desetitisíce mrtvých a umučených, tak Koudelkovo vyznamenání od CIA pokládám za velký průšvih a bezpečnostní riziko pro naši zemi.

O zločinech CIA si můžete počíst zde: https://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=491818

3 7
možnosti
MB

Koudelka na twitteru BIS uvedl, že - "Sloužit vlasti je jako sloužit rodině. Je to stejně nezištné a samozřejmé". Já dodávám - Komu souží pan Zeman ? - netuším. Neslyšel jsem, že by Činghischán, Hitler, nebo i Stalin, o těch svých prohlásili, že jsou Čučkaři ! Že se nemají starat o nepřátelské rozvědky a mají rozkrývat domácí nepořádky - To byl Miloš pak zatčen mezi prvními ! Počínaje úsporami nebohých stavebníků H Systemu, které přebíral již Šlouf, přes výslužbu bance Nomura, po zašustrování Mostecko - Uhelné. O fakturaci prezidentské kampaně pak ani nemluvě ! ... :-)

13 2
možnosti
MB

Díky za minus, vím, počíst si fakta, je vždy blbé. Neuvěřitelný hyenismus, kdy Lidový dům je bez peněz a Smetka byl štědrý z úspor nebohých. Nomura se opýřila miliardami Kč, které ji Miloš předal - Zaplatili to občané ČR. Jeho Mosteckou musí řešit Švýcaři a kdo mi kampaň zaplatí - Tomu dám státní vyznamenání. Dejte mi další minus - Čučkaři, na faktech se ovšem nic nemění

5 2
možnosti
JS

No, je-li tu někdo lokajem, tak spíš ten, kdo nesnese člověka, jenž poukazoval na špínu a hrozby od mocipánů, k nimž se právě on sám chová lokajsky.

5 2
možnosti
MM

Kníže Schwarzenberg se v tomto mýlí.

Velitelem Koudelky není MZ , ale vláda ČR. to jen ten kdo se domnívá, že je velitelem všech a všeho se jako vždy mstí a odmítá přes návrhy vlády povýšit ho na generála.

Uznání od CIA je jen důkazem o tom, kdo je tady nenávistný čučkař

6 3
možnosti
Foto

Uznání od CIA je důkazem, komu náš šéf BIS vlastně slouží.

Dalším důkazem je, že honí pouze ruské a čínské špiony, ale o amerických se nikdy nezmínil ani slovem.

Pro mne je to vlastizrádce, který v čele BIS nemá co dělat.

4 4
možnosti
Foto

Koudelka, Koudelka, co mi to tu provádíte? Jak já mám teď přesvědčovat Vladimíra Vladimiroviče, že jsem opravdu jeho přítel? Koudelka, takhle se té generálské hodnosti nedočkáte!

4 3
možnosti
Foto

Je signifikantní, že práci tajných služeb skoro vždy kritizují lidé, kteří o jejich činnosti vědí naprosté kulas. Je to vlastně až směšné. Neumím si představit větší důkaz broukovství-pytlíkovství, než je právě toto...

6 3
možnosti
KM

Nemohu sice hodnotit Koudelku, ale nějaká shoda náhod mi umožnila zažít dobu kdy zde v roli jednoho z nadřízených působil kolem 90-tého p. Johny Bok, a věřte bylo zážitků nepřeberně, že do nejdelší smrti na takovou komedii nezapomenu.

Škoda že se naše cesty rozešly, když odešel a působil později na řadě postů, mezi jinými i v prestižní funkci kdy nějaký čas byl schopen vykonávat odbornou funkci "hajzldědka". A jestli má zde podobné následovníky tak nevím, nevím.

4 0
možnosti
Foto

Především Koudelka zpackal to vyhoštění té ruské buňky, měl počkat až se aktivizuje a na tu mucholapku se nalepí další potrefení.

2 5
možnosti
MM

No vy jste asi odborník a víte jak to mělo být. :-/

4 2
možnosti
Foto

"Po mně však nikdo nemůže chtít, abych bezmezně a a priori věřil jakékoliv státní instituci."

Jenže úplně stejně jsem na tom já s vámi.

5 1
možnosti
DH

D73a18v25i76d 45H89o57r88á84k

31. 10. 2019 11:35

Tentokrát s Vámi, i s panem kníže SchwanzenBerkou plně souhlasím. Vždyť ten Koudelka a zřejmě i ten slušnej oddíl STS Chvojkovice-Brod by za ocenění stál.

2 2
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik