Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Vy jste prostě v kategorii lidí, kteří i v této době místo sounáležitost a vzájemné pomoci šíří nenávist. Fuj, je mi z vás špatně! :-P

1 0
možnosti
Foto

Žel už dlouho žijeme v době, kdy každý mudla nazývá nesouhlas šířením nenávisti. :-/ Je mi špatně ze všech takových MUDrů, i z vás, pane Mudro. Buďme na sebe sluníčkoví; kdo nebude, toho popravíme, protože lááááska všechno překoroná... Že? Co kdybyste s těmi popravami polevili alespoň teď, když nás vyzýváte k sounáležitosti?

0 0
možnosti
JB

Pozor, plivání na jiné v době pandemie může být kvalifikováno jako trestný čin

1 0
možnosti

Proč jsem si v téhle souvislosti vzpomněl na váš veleslavný song..

https://www.youtube.com/watch?v=AmgjSnUf0sk

1 0
možnosti
BG

Na povel? Vždyť nebyla povinnost se účastnit. Zase si domýšlíte něco navíc.

4 0
možnosti
EH

Svěrák se dal na politiku, tak schytává i kritiku, to je snad normální.

Neměla jsem potřebu účastnit se nějaké akce, ale pokud někdo potřeboval, měl možnost. Přece jenom jsme stádní zvířata.

Osobně se mi písnička Není nutno nikdy extra nelíbila. Srovnávají se tam nesrovnatelné věci a je moc direktivní. Ale pro děti proč ne? Pokud to chce mít někdo jako hymnu v koronavirové krizi, text nejspíš brzy nabude platnosti, až si budeme utahovat opasky. :-)

4 1
možnosti
Foto

Mně se líbí první sloka, je chytlavá, i když pro malé děti dost archaicky šroubovaná (nutno- přímo-býti-natož).

Ale nelíbí se mi pokračování, které považuji za proletářsky tendenční.

1 1
možnosti
PC

Blog pana Vyorala jsem si přečetl až nyní. Plně s ním souhlasím.

Domnívám se, že řada kritiků jeho článku (a bohužel i urážek na jeho osobu i ty, kteří mají podobný názor jako on) text správně nepochopila.

Nejedná se přece o to, že se mohu svobodně rozhodnout, nepřidat se, zavříť okno apod - což jsem také udělal.

Vidím však v té hurá akci jen další snahu o stádnost, a co si budeme nalhávat, řada lidí k ní má velmi blízko, takže si řekne:" No přece to říkali... a p. Svěrák, to je nějaká osobnost! Ukažme proto, jak držíme pospolu, máme se všichni rádi a nejsme přece žádní škarohlídi......atd, atd, atd...."

V tomto vidím velké pokrytectví ! (na rozdíl od skutečné solidarity např. při šití roušek, které si podobně jako jiných pozitivních aktivit dnešní nelehké doby velice vážím!!!)

Bohužel tu skrytou manipulaci (nebo snahu o ni), o níž vlastně autor píše, málokdo vidí a neuvědomuje si její možné důsledky.

Sdělil jsem svůj názor, na nějž mám každý právo. A sdělil to i pan Vyoral, kterého tady mnozí nechutně kamenují, ale já mu dávám KARMU!R^R^R^

15 2
možnosti
PC

...a samotnou písničku "Není nutno" snad ani netřeba komentovat. Je textově i hudebně mělká, tak možná pro děti na 1. stupni ZŠ.

6 2
možnosti
PB

............ áááá,- tak zas na druhou stranu,- kdo si hraje - nezlobí,- žejo[>-]?!

2 0
možnosti
ND

Dovolila jsem si sdělit svůj názor na akci a na pana Svěráka. Chápu, že se někomu nemusí líbit, ale co už nechápu ty útoky na mě a urážku od jisté paní blogerky.Kde je tolerance k názoru toho druhého?

Posmívají se mi, když jsem řekla, že nejsem stádní typ a ona plus někteří útočící tímto vlastně potvrzují, že oni tím stadnim typem jsou a že já mám tím pádem pravdu.

Je opravdu těžká doba, nevíme co nás čeká, celý svět je v ohrožení a tyhle bojůvky jsou tak malicherné...

Přeji vám všem klid, zdraví a toleranci k těm druhým. Totéž přeji i já sobě.

15 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
Foto

Samozřejmě jste to pomotal. Píseň pro povzbuzení na objevování severního pólu je veskrze optimistická, viz:

"však i šikovní Žaponci se silami jsou na konci" a

"tam kde mrznou sobi, Čech se přizpůsobí"

Cimrman tu vyzdvihuje odolnost a schopnost Čechů i proti jinak úspěšnému asijskému národu. A to je Vám, Vy jede Vyorale, málo? ;-D;-D;-D

7 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Pane Vyorale, hlavu vzhůru. Příště něco pro změnu zazpívá na Barrandově "Drakula" Daniel Hůlka

4 1
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik