Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Volal jsem Chocholouška. Ale už vás tam po x-té nechce.:-)

0 0
možnosti

J78i98r24i 61C59e77e

2. 9. 2020 13:13

Vhodně zvolená parafráze z vás může udělat světáka, nebo pitomce... Milošovi se bohužel povedlo to druhé. Tchaj-wan opravdu nezažívá blokádu a s PRC usilovně obchoduje. Objem investic Tchaj-wanu v pevninské Číně a offshore projekty mluví samy za sebe.

Jsem zvědav, která další demokratická země uchopí příležitost a zvedne téma oficiálního uznání Tchaj-wanu a jeho přijetí do OSN.

Předpokládám hrobové ticho a to, že ve frontě za Vatikánem, Palau, Tuvalu, Svazijskem, nebo Nikaraguou k žádnému výraznému rozšíření neodojde...

1 0
možnosti

Tak to mi čtete myšlenky. Přesně to o návštěvě Chochoiouška mě po tom jeho blábolení o tom že je tchajwanec napadlo taky. Karma. R^

9 4
možnosti

D19a70v56i50d 51V39l17k

1. 9. 2020 19:50

A zůstala jen hořkost.Když si nedám pozor a přečtu si páně Vyoralův blog ,většinou je mi pak hodně blbě od žaludku.Většinou mě pak manželka najde sedět na terase, kde sedím znechucen, kroutím hlavou a mumlám "Málo jsme ty smrady řezali"

7 8
možnosti

Říká ten, který po "zralé úvaze" z blogů odchází. ;-D

7 1
možnosti

J71i93r39i 68B88o92r

1. 9. 2020 19:40

Když může být náš předseda vlády Slovák,tak proč by nemohl být předseda Senátu Thaiwanec?

2 1
možnosti
Foto

Vám jedna zkušenost nestačí?

1 0
možnosti
Foto

Další brázda vyorána. Jen tak dál, za chvíli bude ta celina komplet.

Rv

3 2
možnosti
Foto

Chápu Vás, pan Mužíku, být zapřažen do pluhu je fuška. ;-D

0 0
možnosti

..... že sa nám přerodil do Tchajwanca, to mu neberu, je to jeho svět,- ale další spanilý jízdy bych "Johnovi Vystrčilovi Kennedymu" radši nedoporučoval!,- ...... např. takovej vejlet do texaskýho Dallasu bych mu vopravdu striktně zakázalV!

6 1
možnosti
Foto

No jo, ale Němci se Kennedymu dodnes smějí, že vzhledem k použitému členu vlastně řekl: Já jsem kobliha.

Takže kdoví, co vlastně Vystrčil prohlásil. Možná by udělal lépe, kdyby řekl. Já jsem kapr, pardon Formosán.

0 2
možnosti

"Slavný výrok amerického prezidenta "Ich bin ein Berliner" (Jsem Berlíňan) sváděl k humorné interpretaci a byl svého času v samotných USA dokonce důvodem určitého jazykovědného sporu. Někteří jazykoví puritáni tvrdili, že Kennedy udělal gramatickou chybu, protože označení obyvatel měst či zemí se ve spisovné němčině používá bez neurčitého členu "ein". Věta prý měla znít správně: "Ich bin Berliner".A protože (der) Berliner je v hlavním městě i označení pro jeden druh koblihy, Kennedyho větu prý lze chápat také tak, že se považuje za tuto sladkost. Za koblihu se ale prezident určitě neprohlásil! Označení obyvatele města bez "ein" není ostatně v němčině zcela striktní a řada místních variant jazyka, mimo jiné v Bavorsku, je připouští."

Web Tyden.cz Článek "

Jsem kobliha, řekl Kennedy. Co řekne německy Obama?" 24..7.2008

2 0
možnosti

Pane Vyorale. Nazvy vseho je treba hlaskovat spravne. Specialne nazvy statu. Tedy Taiwan a ne Tajwan. Koncovky jsou jen ceskou zalezitosti, ale zaklad je stale stejny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 275
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4766x
Nevěřící Tomáš, který tuší, že pravda se neleskne a netřpytí... Rovněž k nachytání na: Twitteru @TomVyoral
 

Seznam rubrik