Na referendum mají lidé IQ tykve, ale na svrhávání vlád na náměstích evidentně doktorát

Na referendum (o EU) mají lidé IQ tykve, ale na emotivní "svržení" legitimně demokraticky zvolené vlády má "pár" tisíc demonstrantů na náměstích, opírajících se o konspiraci bez jakýchkoli výsledků vyšetřování, doktorát.

Něco mi uniká? Vysvětlí mi tento evidentní rozpor někdo? Někdo ze státní ČT? Komentátor, publicista či expert z Aktuálně, Respektu nebo DVTV? Demokratický blok? A to Fico opravdu není a nikdy nebyl můj favorit.

Vskutku mě zaráží, že prostý nevzdělaný lid, který není kompetentní rozhodovat o důležitých věcech v referendu (vzhledem k nedostatku informací, hlubšího pochopení problému a možnosti manipulace), je potom ve vzorku několika tisíc, samozřejmě nezmanipulovaných a dobře informovaných (filantropem Sorosem, nebo některým z jeho poskoků?), brán jako jedna z berných mincí pro svržení legitimně zvolené politické reprezentace (ať už se mi ta reprezentace líbí nebo ne).

Ježí chlupy na zátylku z lidí, kteří mají žaludky na to, zneužít u nás tu strejdu Bradyho, na Slovensku dokonce dvojnásobnou vraždu ke svým politickým agitkám a manipulacím (tedy aktivaci oněch moudrých) mas.

Naprosto bezprecedentní mi pak přijde prohlášení obdivovaného sjednotitele společnosti slovenského prezidenta Kisky, který bez jakýchkoliv závěrů vyšetřování a potvrzení spojitosti vraždy slovenského novináře s vládními představiteli uvedl: "Vidím dvě možnosti - rozsáhlou a zásadní rekonstrukci vlády, která by nepolarizovala společnost, anebo předčasné volby."

"Liberální demokrat" naší doby každým coulem. 

Autor: Tomáš Vyoral | sobota 10.3.2018 12:11 | karma článku: 48,88 | přečteno: 18794x